man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 26 mars 2008 15:59

  

De här med listor tycker jag är ganska kul..denna har jag ärligt snott av sanna B...Tack!



Har du pojkvän/flickvän? nix
Är du kär? nää men vill bli..
Hur tidigt stiger du upp? om jag jobbar tidigt, annars lite senare..
Vem/vilka vet mest om dig?  Syster och proosan
Gillar du att slåss? nej

Vad ska du göra ikväll? ta de lungt bara...

När var du senast full? Fredags
Har du utländska föräldrar?  nej
Var har du ont?  ingenstans just nu..(konstigt)
Är du bra på att måla? nää fast jag hade vg i bild..hur kommer de sig?
Vem kramade du senast? min vän Linda som for till Stockholm igen..=(
Vad längtar du till? Sommar ! !
Vad heter dina husdjur?  Nilas,Jackson
Har du körkort? Självklart

Favoritgodis? ALLT
Morgon- eller nattmänniska? Morgonmänniska
Sparare eller slösare? både och..

Har du några homosexuella vänner? de har jag säkert..

Bio eller promenad?  Promenad
Är du kittlig? jaa på vissa ställen

Rädd för insekter? jaa  vissa lite..
Anser du att du är stark? starkare...=)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards