man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 30 augusti 2009 17:05


snabb uppdatering...händer inte så värst mycket i mitt liv nu..är fortfarande i svacka..=(


Men nu är sommaren över oxå..den gick lika fort som man anande..finalen på ön var rolig..de är inte bättre än vad man gör sig.,men de kunde ha varit mer folk,Black jack var jävligt bra att spela iaf..och tur jag dansade så mycket som jag gjorde..=)


Nu väntar sockerkakan i ugnen,sen blir de räkor till  middag på ulven idag..ååå de är såååå gott!


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 23 augusti 2009 20:53


Här står de still...återkommer inom en snar framtid..

Av Anna-Karin Pettersson - 17 augusti 2009 15:47


Livet är piss just nu..återkommer när de förhoppningsvis blir bättre..

aldrig får man vara gald...=(




Av Anna-Karin Pettersson - 11 augusti 2009 18:32


Nu börjar de snart ordna upp sig..bara våra planer går som vi vill nu så blir de här kalaset kung tror jag...längtar..kan de bli lördag snart..=)


kräftkalas..kräftkalas...kräftkalas..*mums*


Av Anna-Karin Pettersson - 9 augusti 2009 21:03


Jaa då var de söndag igen..denna helg har varit otroligt lugn..

Bestått av grillning,barnvakt,serverat på bröllop,plockat hallon...har gjort ganska mycket ändå..roliga saker...nu ser jag fram emot nästa helg då jag hoppas de bli kräftkalas och sen utgång på ön...hur går de Sanna B??slå ihop oss va???


Lugnt på jobb är de oxå...jag måste ta tag i mitt pluggande..skulle ju göra de till hösten och nu är de höst snart..men allra mest vill jag ha ett JOBB NUUUUU!


dags för fika och sen soffan..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 4 augusti 2009 19:21


In i sista sekund så bokade vi en tid hos Fredrik Holmin för kort knäppning och här är några av korten..måste få skryta lite..dom är fina! och tack Cattis för sminkning..du är superduktig!


Av Anna-Karin Pettersson - 2 augusti 2009 19:18


Kom hem från Borlänge på fredag kväll..de blev en del shopping..jag köpte ett par skor,fast inte dom som jag kollade på först..de blev ett par hel svarta nike skor..bild kommer senare...sen lite annat oxå..


De har varit en väldigt lugn helg..och de behövdes oxå..och nästa helg blir oxå lugn..då har jag fått äran att servera på bröllop och de är så mysigt..de är så bra stämmning..alla är så glada och fina..=)


Den 15 aug däremot blir de kalas,då de är cruising på dan och sen på ön med King Edwards och Willie Lees...jag tänkte dra ihop en kräftskiva då..alla som vill får delta..problemet är bara vart vi ska vara om vi blir många..nån som har nåt stort hus,stuga,lokal,garage???? de skulle vara väldigt roligt om de gick... Hör av er ni som vill vara med...


nu blir de wallander i soffan..och jag hoppas min bror har köpt nåt gott oxå som vi kan äta till..


/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards