man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under september 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 25 september 2007 21:17


har jag oxå en alldeless egen dator..äntligen har jag köpt en dator,el jag har inte fått den än..beställde bredband idag..längtar..varför är man så besatt av den..hur gjorde man förr då????..lika med mobil telefon,jag fattar inte det..men men..det gick väl bra som det ser ut..


idag har jag flängt runt på Sveg bara och gjort massa ärenden som man måste ibland..jag skulle behöva ett databord..nån som har ett till övers kanske??men i Sveg finns ju inte det att köpa såklart..måste allstå på Ikea inom en snar framtid och det går inte alls ihop eftersom jag jobbar nu..hur ska jag lösa detta?hum?? ja ja...det löser sig väl..


längtar tills på fre iaf..då ska vi äntligen göra nåt kul igen brudar..var ju så länge sen..tror inte jag varit ut sen härdalsyran om jag minns rätt..det är dags NU!


jaa och nu måste jag plita ner en cv  oxå om jag ska söka nå jobb..hatar att skriva det..nån frivillig???ÅNGEST...


mä råkes/kajsa bajsa



Av Anna-Karin Pettersson - 23 september 2007 20:52


jag skulle verkligen vilja ha ett jobb ..mina funderingar funkar inte riktigt som jag vill nu..men det kanske blir bättre får vi hoppas..


vad har jag gjort i helgen då?

joo jag har mest jobbat..har ju öppnat en skoaffär i Sveg som jag har jobbat på..har varit några hektiska dagar nu innan öppningen...det är inte bara att slå upp en butik..sååå mycket som ska göras..men klar blev vi och det var hur mycket folk som helst hela fredan..igår var det lite lugnare...så igår efter stägning  var jag helt slut..låg bara i soffan och dega hela kvällen...sååå skönt..idag har det oxå varit en lugn och tråkig söndag,hatar verkligen söndagar..imorn är det nya tag..ska dit imorn oxå och sen en sväng på miniboden på  eftermiddagen.


nu ser jag fram emot en rolig kväll på fredag brudar..middag,vin och massa skratt och tokigheter..vi ses


/AKP


imorn


Av Anna-Karin Pettersson - 12 september 2007 17:31


jaa eftersom jag oftast sitter framför mammsen och pappsens dator och skriver så har jag inte varit här på 2 veckor snart..åskan tog deras dator..så nu är det en ny på ingång..men nu är jag hos svägern och syster,ska få tacos här idag..Lyx..men nu har jag minst 2 middagar att bju igen..

jag är iaf gipsfri och gud vad man uppskattar höger hand..allt är så lättsamt igen..jag har oxå börjat jobba lite smått,men det gör ont än..men jag måste ju jobba ändå för att överleva..sjukkassan kan ju fan lägga ner..man kan inte vara sjukskriven idag...helt jävla bedrövligt..


har iaf varit i skogen i en vecka nu..mycket skönt och fridfullt..


nää nu är det middagsdax..blev några rader iaf..


hade/kajsa





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards