man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under januari 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 28 januari 2010 20:44


Jaa då var de Fredag imorn igen då..idag har jag gjort mycket fast jag skulle ta de lungt så min förkylning förhoppningsvis blir bättre snart..fast de var ju inte så ansträngade saker..


Min dag: 


- Klippt mig

- Lunchat med Cattis..tack för sällskapet min vän..

- Druckit kaffe hos Sara

- Köpt längdskidor..el provat ut och jag tror jag få dom i födelsedagspresent..=)men nu ska de bli åka av..

- Hälsat på min syster och Sebbe..



Och chaffisen är fixad  tills på lördag..de ska bli kul att gå ut igen..de var såå länge sen nu..  



/snoriga akp




Av Anna-Karin Pettersson - 27 januari 2010 21:41


Förkyld..jaa de stämmer..trodde jag var imun emot allt vad sjukdomar heter efter denna höst och svininfluensa..men icke..   jag orkar inte vara sjuk igen..


Torsdag: 


-Äntligen ska jag få klippa mig igen..


-Luncha med min vän Cattis..





på lördag bär de av till skalet..de ska bli skoj!



/akp




Av Anna-Karin Pettersson - 25 januari 2010 20:23


Igår åkte jag,Madde och Malin skidor..de gick sådär..Maddes stav var av så hon åkte med en stav och de gick bra ett tag..sen var de jag som fick vara Gustav Vasa..på slutet drog jag Madde hem när hon var så trött..en och annan vurpa blev de oxå..=)


Högst på min önskelista när jag fyller år är nya längdskidor..  de skulle vara kung kuuung!





 



      

Av Anna-Karin Pettersson - 23 januari 2010 10:10


Vad är de för en dag..vad är de för en dag..de är ingen vanlig dag de är Maddes födelsedag..HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAA!


Idag fyller min mellersta prinsessa 9 år..stort grattis till dig..Älskar dej..




  

Av Anna-Karin Pettersson - 21 januari 2010 19:36


Denna vecka har varit i full gång så de ska bli skönt med helg imorn..i helgen ska jag bara ta de lungt då min plånbok säger att jag absolut inte ska göra nåt som kostar pengar..men snart är äntligen Januari slut..jag vill ha VÅR...


Nu blir de soffan resten av kvällen..


joo just ja..mellersta prinsessan fyller ju år i helgen oxå..de ska såklart firas..



/trevlig helg..

akp

Av Anna-Karin Pettersson - 18 januari 2010 18:46





Kan inte jag bara få den där nummerskylten på min bil..nu när jag är bilägare och allt..Maria och jag har inte delad vårnad längre utan nu är de BARA min bil..

Kanske man kan byta med den som äger den där så han får min..=)

Skulle vara fränt tycker jag iaf...




  

Av Anna-Karin Pettersson - 17 januari 2010 13:13


Tack alla inblandade för en super trevlig kväll igår..


Igår bjöd jag min syster,svägern och min vän Maria på mat..


Meny

Helstekt vitlöksmarinerad fläskfile med rotgrönsaker,vitlökssteka champinjoner och örtagårdssås och till dessert: vit chokladmousse med hallon och blåbär..MYCKET GOTT!


Ruben och Mats kom så vi avslutade kvällen med att spela lite spel..=)


Idag är de slappdag framför tv:n..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 januari 2010 17:25

        


Idag har vi varit på badhuset..skönast är att bada i barnbassängen där de är varmt och skönt och sen avsluta i bubbel..   och fika måste man oxå göra..de hör lixom till..



Glass är gott..!mmm

           



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards