man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under december 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 28 december 2010 18:16


Jaa nu är 2010 slut oxå snart..kanske kommer en sumering av året senare om jag orkar och kommer ihåg hela 2010..=) men så länge säger jag



                               GOTT NYTT ÅR!

 

 

 

                                            




/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 23 december 2010 09:39


                         

                  GOD JUL

 

                                          Önskar

 

                                      Anna-Karin

 

                                      

 

Av Anna-Karin Pettersson - 18 december 2010 15:23


Då var de min tur att vara sjuk...fast idag känner jag mig piggare..men de var länge sen jag hade feber men nu hade jag en släng av de el länge och länge är ett år länge så var de sist då när jag hade svinis..=(..


Om en vecka har de varit julafton oxå..de går för fort de här..de är ju tiden innan jul som är mysig men då måste man jobba och stressa hela tiden..ska nog införa min semester hela dec hädanefter så slipper man förhoppningsvis stress innan jul..iaf dom 2 sista veckorna..=)


och nedräkning har börjar tills min Vän Linda kommer hem..nu är de bara 3 dagar kvar..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 december 2010 20:47


Slänger jag ut datorn genom fönstret..fy fan vad seg den är..vill ha en ny dator och de måste bli mitt nästa stora köp..står inte ut längre..suck,..


och snart är de jul oxå..jag älskar verkligen julen och nu är de bara 1 vecka kvar snart och de bästa av allt är att Linda kommer hem och söta Ellen som blivit så stor sen sist jag såg henne..gud vad jag längtar efter dom..


Nu blir de dusch,fika,sängen..


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 5 december 2010 21:36


Hemma igen efter en helg i sundsvall..har nästan handlat klart alla klappar och de känns skönt..och som jag sa förut så blev de lite till mig själv oxå..hade kunna shoppat mycket mer men pengarna räcker inte till..fick iaf 2 tunikor,ett par leggins och ett par skor + en ögonskugga..=) och så blev de självklart en påse från ikea oxå..tror inte man kan gå in där utan att inte handla nånting..jag har då aldrig lyckats med de..


Skönt att sova i sin säng igen..nu somnar jag gott till beck ikväll..


/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards