man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under september 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 30 september 2009 17:53


Jag måste bara lägga upp lite bilder på mina sötisar..=) var länge sen jag la upp nån bild..



Idag blev de "göra" Sveg..och en fika/lunch på kondis med syster,Marlene,Maja och Åse blev de oxå..tack för sällskapet..de måste göras om snart..ett par julgardiner inhandlade jag idag som Åse tyckte var ful..men hon ska slippa komma hem till mig när dom är uppsatt..för jag mena hon är ju hem till mig så ofta..=) inte säkert jag sätter upp dom heller,men de var så billiga så dom har råd att ligga i garderoben oxå..


Nu innebandy träning..


/akp         

Av Anna-Karin Pettersson - 30 september 2009 10:20

 

Jag fick mig ett gott skratt början på dagen..( snott av Ante på fb och sveg.info ) lyssna och njut..hahahahha

 

 

http://sveg.se/aktuellt2/se_nyhet.php?id=1016

Av Anna-Karin Pettersson - 30 september 2009 09:00


Har en helt ledig dag idag..de var länge sen som de känns..jag tänkte jag skulle ut på Sveg och lite..skulle vilja ha lite pengar för nu när jag inte har några pengar kommer jag hitta extra mycket jag vill ha..SUCK...



Först blir de frukost och ett varv med dammsugaren..



/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 27 september 2009 12:55


Välkommen svacka nr 2..el kanske inte ens första har gått över än..har inget vettigt att skriva iaf..livet suger piss...


återkommer...




/missnöjd

Av Anna-Karin Pettersson - 21 september 2009 20:12


Jag måste säga att jag faktiskt har köpt min första julklapp..såhär tidig har jag aldrig varit nån gång..hoppas de håller i sig..man köper nån då och då..inte för att jag tror de själv men man kan ju alltid försöka..


Denna vecka är lugn..ska jobba 2 dar..men jag ska umgås med min Matilda..de tar oxå på krafterna..=)men de är skoj...vi ska nog ta en sväng på badhuset och kanske en fika på kondis..nån som vill hänga på??



Nu dags för kvällsfika..


/a

Av Anna-Karin Pettersson - 17 september 2009 18:45


Jag vill ha helg..helst nu..vill oxå åka till skogen idag...men jag ska jobba ett pass till innan jag får åka dit..=( men men de blir pengar iaf..snart dax att tänka på julklappar som de känns..


De kändes som julafton igår när jag fick min nya mobil..=) gillar den än så länge iaf..



Nu dax att ta reda på lite älgkött..blir ganska mycket att stoppa i frysen nu..tack vare min käre duktiga bror..Kyss



tjing/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 september 2009 17:38


Har haft en underbar helg i skogen och stort GRATTIS till min bror som sköt sin första älg igår och idag sköt han sin andra..lite tur ska man ha oxå..Tungan ute och han är nog mäkta stolt och de ska han verkligen vara..

 

Ny arbetsvecka väntar..vet inte vilken dag de är heller..känns som söndag men de är Måndag säger dom..blir konstigt när man är ledig och borta såhär..helg som vardag..=) och på fredag åker vi till skogen igen..längtar redan..

 

Nu vill jag att min nya mobil ska komma..hatar att vänta så länge på nånting som man helst vela haft igår..

 

Fick träffa min Linda igår oxå..måste ju skvallra lite att hon ska bli mamma oxå och jag blir *moster* Linda har alltid varit som en storasyster för mig..de ska bliii så kul..men vi får vänta till Mars innan den lille kommer ut.=)

 

 

tjing och hej/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 9 september 2009 18:20

Sony Ericsson W715 MORE PICTURES


Jag har köpt ny mobil..de var inte en dag försent..Tungan ute


annars har jag fortfarande svacka..åker tills skogen på fredag..de ska bli sååå skönt!återkommer nästa vecka kanske..om jag har nåt vettigt att skriva..


/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards