man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna-Karin Pettersson - 30 mars 2012 21:46


Man blir trött av att jobba dubbelpass hela veckan..men nu är de över..skönt..ska bara jobba helgen..


Ska bli mycket skönt att vara ledig påsk..fast jag inte har något inplanerat..tar dagen som den kommer..=)

Trodde min Linda skulle komma hem men hon är för tjock(läs gravid) för att orka det..=(


Tröttmössa var det..God natt!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 26 mars 2012 21:15

har haft en underbar helg i Härnösand..alltid så mysigt att vara där och snart ännu mysigare bara bebisen kommer ut:) saknar er redan..

 
Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2012 21:34

snart är de torsdag och jag och Matilda åker uppöver ..de ska bli kul att ha henne med..:) saknar Ellen så mycket..men alldeless snart ses vi..:)

 
Av Anna-Karin Pettersson - 16 mars 2012 10:15


Solen skiner nästan..ibland..och jag slutar om 2 timmar..=) då ska de gymmas..har inte gillat gym förut men måste ju ge det en chans iaf..gå bandet lockar ju mest=)

Har jag köpt träningskläder måste dom användas oxå...


Trevlig helg!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 mars 2012 22:22

ååå vad jag saknar denna söta tjej..bara 1 vecka kvar nu innan vi ses..*längtar* undra vem hon tänker på då? Kanske sin bästa gudmor..:)

 
Av Anna-Karin Pettersson - 12 mars 2012 10:56


Nu är plugget igång igen efter en veckas lov..bara att köra stenhårt ..tanken var väl att plugga på lovet men sån själv diciplin hade tydligen inte jag..=( får man sota för nu istället..suck..


Den här veckan ska de tränas och jobbas och förhoppningsvis plugga oxå!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2012 16:37

Aksel fiskar för första gången..tålamodet var väl inte på topp men vi fick några iaf..=)


Vilken skön helg de har varit..vad jag älskar att vara ledig helger..Fiskat,grillat korv/kolbulle,åkt skoter,skidor  och haft de gött..och hälsat på världens bästa mormor..hon har så gott fika jämt..=)


Slut på sportlovet är de oxå! bara att ta tag i plugget igen..


/akp



=)

Av Anna-Karin Pettersson - 9 mars 2012 12:52

min favorit!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards