man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under december 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 27 december 2009 20:17


God fortsättning...jag lever men de var knappt igår..idag känns de bättre och laddar nu inför veckans fester..vi börjar imorn..=)



/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 23 december 2009 15:42


Nu äre dan före doppardan...


Nu är allt klart hoppas vi och har man glömt nåt så blir de nog jul ändå..




 

 

 GOD JUL TILL ER ALLA!

 

 

 




                                              
                                              
                                                 ÖNSKAR
 
                                  ANNA-KARIN
                              

Av Anna-Karin Pettersson - 22 december 2009 16:42


2 dar kvar..


* Sillen inlagd-check

* Nubberöra klar-check

* Köttbullar gjorda -check

* Städning hos mormor-check

* Jag glömde igår att granen var klädd och klar- check


Resten tar vi imorn...sen glömmer man bort att man ska äta innan jul oxå..önska man fick hoppa över de..



/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 21 december 2009 13:52


Nu är de bara 3 dar kvar till doppardan..  


* Knäcken klar- check

* Kola klar-check

* Alla julklappar klar- check

* Julstämmningen på topp- check  (nästan)


Sen är de massa ju massa mat som ska ordnas men de fixar vi imorn..=)



/akp




Av Anna-Karin Pettersson - 18 december 2009 17:17


Vad alla blev upprörda för att jag ska ha jullov då..jag tar självklart jobb om de dyker upp nåt men de brukar vara lungt på jobb mellan jul och nyår så då kan jag väl få kalla de jullov..leva tillbaka lite sen man gick i skolan..=).. jag älskar ju julen och tiden före är sååå mysig..bara få vara ledig och bara vara..försöka få julstämmning..så nu har jag jullov..  


I helgen ska de bakas,umgås med BÄSTA Linda som kommer hem..



Och föresten så tror jag att jag ska gå i ide för fan vad kallt de är..VILL INTE att de ska vara såhär..men åter igen kan man inget göra så de är väl bara att gilla läget och klä på sig..filtar och raggsockor..

                                             
































Av Anna-Karin Pettersson - 15 december 2009 21:52

Mer julstämmning tack!..tur att de kommer snö iaf..  


Onsdag- Utbildning och sen jobba på badet

Torsdag- Klippa mig äntligen

Fredag- Jobba dagis


Sen tar jag lite semester/jullov..=)


Nu är de bara 9 dagar kvar tills tomten kommer..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 12 december 2009 09:36


Jaha då var de lördag igen då..de närmar sig julafton med stormsteg..man längtar på nåt vis dit men de är ju ändå tiden före som är mysig..jaja jag blir som ett barn iaf på julafton..springer i föntret och kollar hela tiden och väntar på tomten..=) thihi!..de pirrar lite i magen oxå..hahah..är de bara jag som är så??


Idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad..har inte rört på mig sen jag blev sjuk och de är ju flera veckor sen nu..måste försöka få igång kroppen igen..och en promenad är väl en bra början tycker jag...



Frukost väntar...


Trevlig helg


/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards