man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under september 2012

Av Anna-Karin Pettersson - 26 september 2012 13:37


Jaha då var förkylningen hos mig då..=( är hemma idag och kurerar mig..så jag inte får nån mer smitta på dagis innan jag ska åka till Härnösand på Söndag..


som jag längtar efter mina små gudbarn..=) låt de bara bli Söndag nu!


plugga var de ja...suck!


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 25 september 2012 10:07


jag kämpar på med plugget..de blir svårare och svårare..men närmare slutet..


På söndag åker jag till min Linda..ska vara där en hel vecka..som jag längtar..=)



Har beslutsångest om jag ska klippa mig kort el inte? hur svårt kan de va att bestämma sig..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 18 september 2012 21:47


Mitt liv består just nu av jobba och plugga..träning och vara social verka bli undansatt..men men..jag ska bli klar med engelskan nu så jag kan söka in till universitetet till våren..jag måste!


Jaa och engelskan är svår tycker jag..har svårt för språk..så finns de nån som är bra och känner sig manad att hjälpa mig iband får ni gärna höra av er..då skulle jag bli glad!=)


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 10 september 2012 21:36


Vill ni ha tips på ett gott vitt vin..detta är de bästa..inte för sött och inte sör surt..helt perfekt!

Jag älskar de..=) HETT TIPS!

 


Av Anna-Karin Pettersson - 10 september 2012 21:32


Hemma igen efter en vecka i skogen..tiden går fort när man har roligt..fast den går ju fort jämt..betyder de att jag alltid har roligt??..nja va..


Idag är dagen jag skulle börja plugga ..gick inte så bra..=(


kopp te under filten i soffan..JA TACK!


/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards