man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna-Karin Pettersson - 25 januari 2011 20:36


Hur gör man när man ska söka in på högskola? hur går jag tillväga..har aldrig gjort de..nån som kan hjälpa mig..jag måste ju prova iaf..


Imorn blir de besök på sjukan för provtagning..kanske man har hjärntumör el nåt skit..man tror alltid de värsta..=( återstår att se..


En kopp te och handboll..de är min Tisdag kväll och barnet matilda sover så hon orka gå på badhuset imorn..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 23 januari 2011 20:29


Hipp hipp hurra..för de är maddes födelsedag idag..min mellersta ängel fyller 10 år..och som man alltid säger så går tiden så fort..tyckte nyss hon var 2 år och sprang omkring..=)



Stort grattis på din dag! KRAM

  


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 16 januari 2011 20:57


Jaa är de inte -25 så regnar de..jag är bitter..jag vet..trodde jag skulle kunna ta en premiär tur på skidorna för i år..men icke..de blev en rask promenad i regnet istället..får se hur vädret är imorn då..vill åka skidor..=)


Snart så är de min dag igen..och på min önskelista finns de mycket fast de nyss varit jul och allt..


- Skidkläder+ handskar

- Soda stream

- Pengar

- Ny dator,Tv,Soffa..jaa ett nytt hem helst..=)

- Duntäcken

- Systemkamera

- En helg med hotell och shopping,spa vore skoj/skönt kanske med goda vänner..=)

- En utlandsresa


 Jaa listan kan göras lång..nästa år blir de stor kalas iaf..=)


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 14 januari 2011 11:53


Mitt "nya" liv går bra faktiskt...hoppas de håller i sig iaf..peppa peppa mig själv..


Och fan vad less jag är på denna kalla vinter..vill ha sommar nu el åtminstone vårvinter och inte -25 varje jävla dag..Suck...en utlandsresa skulle sitta fint..men de får bli till våren/försommaren om nån vill följa mig..?


Nu ska man jobba några timmar innan man får helg och de ska bli så skönt att vara ledig i helgen..


/akp




Av Anna-Karin Pettersson - 6 januari 2011 16:48



ÅÅ vad jag saknar min Ellen..tummeLisa..


  

Kram från gudmor


/akp







Av Anna-Karin Pettersson - 2 januari 2011 21:36


Året som gått..ska försöka komma ihåg vad som hände år 2010..


Januari!

Då föds en kusin vid namn John Olav Aksel Härjebäck

och han är lika glad som han ser ut..=) go unge!

  


Februari!

De är ju min månad så då fyllde man tyvär 1 år älder.=(


Mars!

Hände nog inte allt för mycket denna månad..lite after ski och sånt roligt var vi nog på.


April!

Då föds världens underbaraste unge..MITT GUDBARN Anna Ellen Hansson!

Sötaste och goaste ungen..saknar er så mycket! men nu har dom snart äntligen flyttat närmare..=)


Sötast!


Mappa har oxå 30-års kalas i vemvallen..ett mycket bra och roligt kalas..=)


Maj!

Då får jag jobb på Ica..ska jag få ett fast jobb.?.trodde inte de var sant men de var de och jag jobbar på..=)

Min vän Anna får en flicka..Nomie!


Juni!

De börjar äntligen bli lite sommar och man är piggare och gladare..

Min vän Sara får en flicka.. Tuva!


Juli!

Den 3:e Juli står jag i kyrkan(kommer inte ihåg vad den heter) i Härnösand och tar emot ett fadderbevis..så lycklig!Jag är GUDMOR för första gången i mitt liv..=) och ni ska veta vad jag skämmer bort detta barn..=)


  


Min vän Maria fyllde 25 och hon bjöd på kalas..=)

  



Och sen händer nåt som inte får hända..Våran fina vän Mattias lämnar oss..=(

Detta är ofattbart..om du bara visste vad saknad du är och vilket tomrum du lämna=( Varför????

  


Augusti!

Begravning på vår fina vän..en dag som man aldrig glömmer..


September!

Årets bästa månad..jakten börjar!


Oktober!

Jakten fortsätter och fortsätter...=)


November!

Forum där de hände diverse grejer..var där en kväll och hade jätte skoj!


December!

Denna månad älskar jag oxå! julen är så mysig..


Min vän Maddis får en Pojke vid namn Axel..=) har inte fått sett han än..=(


Detta var i stora drag..


God fortsättning...


/akp







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards