man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under november 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 30 november 2010 22:15


snart är de fredag och då ska jag åka tilL SUNDSVALL och SHOPPA..*längtar' första hand är de julklappar som gäller men jag vet hur de brukar bli..nåt till mig själv blir de nog oxå..=)


Onsdag= ledig fast ska jobba nån timme på badet

Torsdag= glöggkväll med fina vänner..

Fredag= SHOPPING..kommer hem på söndag..


och gud vad jag saknar mitt gudbarn..och hennes mamma oxå förstårs..snart ses vi..


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 25 november 2010 14:19


Idag fyller min fina vän Marlene år..stort grattis till dig!  

  

Kram  


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 25 november 2010 12:04


Iaf på bloggen..antar att jag inte hinner blogga nåt i helgen då jag jobbar..


När första ljuset brinner

står julen dörr på glänt

och alla är så glada

att fira få advent

 

Adventssiffror


myyyyyyys!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 21 november 2010 11:33


Jag älskar verkligen julen..och snart är de jul..igår fick jag en julkänsla.. gjorde lingonriskransar,drack glögg och lyssnade på julmusik..såå mysigt!



De står God jul på hjärtat men de var en dålig bild..


Och ganska många julklappar har jag köpt oxå..de går bra nu..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 16 november 2010 22:03

Snart är de advent och de innebär snart att de är jul oxå.och de älskar jag..idag fixade jag mina adventsljus så nu är de klart iaf..väntar bara på att få tända dom..=)




Jag överlevde forum oxå..men de är bara att inse att man börjar bli för gammal för gud i helvete vad trött jag var på Söndan och Måndag..suck..men de var jävligt skoj..lite väl mycket folk bara och vart kommer alla människor ifrån..?


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 7 november 2010 20:33

 

så här ledsen blir jag när ingen kommenterar i min blogg..skärpning på er..ett litet ord kan väl inte vara för mycket begärt..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 7 november 2010 17:00


Här bloggas de för fullt ser jag..skärpning på mig nuuuu!


Känns som jag välkomnar en förkylning..har klarat mig länge ändå fast jag oxå har varit på dagis och jobbat..de är väl bara tacka och ta emot..=)


Nu längtar jag till jul faktiskt..de är de bästa jag vet..har oxå handlat 2 julklappar..kan bara november gå lite fortare..


Nä nu tillbaka till matlagningen..

Dagens middag= sweet chili gratinerad kyckling i ugnen med strips och sweet chili sås..*mumma*


/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards