man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna-Karin Pettersson - 30 maj 2011 21:09


Söndag= Morsdag

Onsdag= student--studentmiddag

Torsdag= uppvakat Maja 2-år

Lördag= studentmiddag igen

Måndag= Min syster fyller år


De är som fullt upp..och därimellan ska man jobba lite oxå..=)


Idag började jag mitt "nya" liv igen..fan att de ska vara så svårt..skärpning på mig..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 23 maj 2011 20:26


Har fått mycket positiva kommentarer till mitt beslut om pluggning..de känns bra..=) tack ni som ger glädje.. de kommer bli en tuff period i mitt liv men man ska väl kämpa lite här i livet oxå..inte glida på ett banan skal jämt..vilket jag inte gjort heller..


fan vad jag hatar att vara sjuk..imorn ska jag vara frisk..PUNKT!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 20 maj 2011 12:55


sådär ja..har sökt till Bäckedal till hösten..de var väl konstigt om jag inte skulle bli förskollärare i mitt liv..men först läsa upp några ämnen..de tar emot..men de leder till nåt jag verkligen vill..


Solen skiner och jag är ledig i helgen...=)


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 12 maj 2011 13:30


Ikväll ska jag få gå ut och äta..de ska bli mycket trevligt..och hoppas på god mat..=)


De var bara de..


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 6 maj 2011 10:09


Inte så ofta jag lägger in bilder på mig själv men dom här kan jag bjuda på..har ju gått en sminkkurs som alla vet kanske med Jessica strand..och avslutningsvis så knäppte vi lite kort..de är proffsfotografen Mathilda som knäppt..visst är hon duktig?



         

/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 5 maj 2011 19:52


Oj oj..hade så mycket jag skulle skriva om och lägga upp bilder men de skjuts upp hela tiden..men iaf så var vi på 30-års kalas förra helgen..Helen som fyllde 30-år...här kommer några bilder från kalaset..stora som små..mycket trevligt och god mat..


   

Söta Tuva var oxå på kalas..     Rickard stod för showdans..=)    


Joo föresten så var vi  ju på after ski 1000 förra helgen oxå men tyvär så låg kameran hemma på köksbordet då och sanna som hade med sig sin hade badat med sin så med andra ord så blev de inga bilder..kanske tur de..


/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards