man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 30 april 2009 16:11


Av ett par korta leggins..är de inte nån som ska åka nånstans och shoppa..jag är stort behov av ett par korta leggins..i sveg finns de tyvär inga att köpa..=( jag har hål på alla mina...nu är de AKUT! och ska jag beställa så tar de 2 månader och då är de sommar för länge sen..suck..Hör av er nån om ni ska åka...PLEASE!


Nu börjar festen..återkommer på Söndag om jag lever...


trevlig helg...pöss

Av Anna-Karin Pettersson - 28 april 2009 19:53


Jaa som sagt så hade vi personalfest i fredags med dollar..vi började och åt på thai..*mums* vad gott de var. Sen fortsatte festen hemma hos oss mig och Stina..=) vi dansade och sjöng hela natten..stackars grannar..tur de inte är så ofta vi har fest..bilderna har jag lagt upp på facebook..jag vet inte vilka bilder jag ska välja att lägga upp här så ni får kolla där..De bästa av allt var att Åse kom förbi sådär på nattkröken..och de är bara i Sveg man kan åka taxi och betala dan efter..thihi!..=) men vi hade grymt skoj!


Lördag var vi halvseg..men vädret var ju strålande och vi drog en fest även denna kväll..tror aldrig jag sett så mycket folk på knuten nångång som då..skoj! Gooo Hassan..bygg ut..NUUU!


Nu är de nedräkning tills på Lördag..fast först tar vi nog en grillfest på Torsdag..de är ju trots valborgsmässoafton då..=)


/party prinsessan

Av Anna-Karin Pettersson - 23 april 2009 20:01


Idag tjänade jag 200 kr på att städa farfars bil som tog 45 min..de är bra timpenning tycker jag..de lönar sig att vara snäll mot dom gamla..=)häromveckan fick jag 500 kr för jag hjälpte farmor på affärn..tjiiihoo!


Sen hade jag ju sett lite kläder jag ville ha på Ada och Arvid..så detta är dagens nya inköp..=)


Imorn blir de personalfest med dollar..ut och äta på thai och sen blir de väl nån "liten" fest nånstans..*längtar*


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 22 april 2009 21:18


Summmering av dagen..


-Jobbat mellan 8,30-15

-Jag och Stinade försökte vila bort våra huvudvärkar

-Gick torvenrundan

-Åt pizza på knuten  (blääää) aldrig mer pizza fast de är gott

- Tvättat

-Och nu sitter jag här


imorn är jag ledig..då borde jag vårstäda men om de är fint väder så vill jag inte de..återstår att se..


Nu en kopp te i soffan..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 21 april 2009 22:14


Uppdatering kanske..

Händer inte så mycket,jag jobbar mycket denna vecka..=)


Övrigt så önskar jag  mig

-Vår (varmt och skönt)

-Ett jobb (pengar)

-En utlandssemester

och mycket mer..men de står högst på listan..


Återkommer när jag har mer att skriva..


Ser fram emot fredag då de blir en liten personalfest och sen after ski 1000 helgen efter..

Av Anna-Karin Pettersson - 19 april 2009 19:14


Jaha då var de Söndag igen då..Vad har denna helg bestått av? joo lite av varje..


Igår bjöd jag mina vänner Stina och Cattis på mat..de blev älgköttgryta med kantareller och rotgrönsaker till..och efterrätt varma bananer med honung och farin på och en klick glass brevid..*mums* sen kom Kicki och Ida, så spelade vi kort och med andra ord och de är så kul när man gör egna ord..


ex: En såndär maträtt som typ pannkaka men de är äckligt? gissa den ni om ni kan?? de kan bli en lite tävling för era kära läsare..=)kan säga att de är långsökt..


Joo för övrigt har jag suttit på ip hela helgen och frusit arslet av mig..fy vad jag fryser nu...men GRATTIS SVEG till segern..de gjorde ni jätte bra..hum..jag blir sugen på att spela fotboll igen..ska jag el inte?


Nu måste jag göra nåt för att få tillbaka värmen..dammsuga kanske..de blir man varm av..


/akp 


Av Anna-Karin Pettersson - 15 april 2009 10:52


Idag säger vi Hurra för Melvin som fyller 2 år..liten har blivit stor..=)

HURRA HURRA HURRA HURRA!

Hoppas du får en bra dag idag med många presenter..jag kommer och fikar sen..



Jag håller på att städa..varför fastnar man hela tiden här så de tar dubbelt så lång tid att städa..sätt fart nu..



 



Av Anna-Karin Pettersson - 14 april 2009 21:03


Nu har jag äntligen lagt in lite bilder..påsken var som sagt lugn för min del,så därför inga party kort denna gång..jag var ute på skidtur på påskafton..de var sååå underbart..så nu Matilda har jag varit på ett riktigt fjäll..de blåste dock storm uppe på kalfjället,så vi åkte ner en bit och satte oss..man ville inte åka hem..så härligt var de..


annars har jag påsklov denna vecka..inge jobb planerat.=(..

Jag har ev ett jobb på gång..så håll alla tummar ni kan för mig nu..=)


Nu börjar andra avenyn..mot soffan..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards