man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under maj 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 23 maj 2010 17:51


Jaa då var denna helg snart slut ...och en veckas jobb väntar..jag har börjat lite smått på Ica nu och de går bra..mycket att lära bara..så ha lite överseende om jag sitter i kassan nån dag och är lite ringrostig..=)


Annars rullar de på som vanligt..saknar Ellen och hennes mamma..måste åka ner snart..så är de nån som ska neröver stockholm snart så hör av er..jag åker gärna med..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 18 maj 2010 17:54


Mitt Gudbarn Ellen..världens sötaste...nu har hon åkte hem men längtar redan tills nästa gång jag får träffa henne och de är ju snart...=) om några veckor bara..


 

 

Nyäten och nöjd.

  

Av Anna-Karin Pettersson - 12 maj 2010 21:38


Känns som fredag fast de är bara Onsdag..men imorn kommer min Linda hem med sin lilla Ellen...de ska bli såååå kul att få träffa dom..längtar som en tok och de bästa är att dom ska vara hemma tills på Tisdag...=)


Tror de får bli sängen nu..har tråkigt och är trött...de bästa är att somna till tv:n på kvällen..alltså de BÄSTA är att ha tv i sovrummet..KUNG!


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 10 maj 2010 16:57


Där var jag i helgen och gjorde bara av med LITE pengar...fast jag var på Birsta 2 ggr.. de var duktigt gjort..


Inköpslista

- Tunika (Rut mfl.)

- Byxor  (Hm)

- Linne ( gina tricot)

- Örhängen

Se blev de lite små krafs på ikea oxå..=)


Umgicks med min Hanna hela helgen..hon är bara för go..att de finns så mycket energi i en 4 åring...


Och jag har nog glömt att säga att jag fått ett jobb oxå..jag ska börja jobba på Ica..=) Nu är hela syskon skaran där...De ska bli skoj!


/Akp

Av Anna-Karin Pettersson - 4 maj 2010 09:15


Jag ska bli gudmor till lilla Ellen..jag är super glad..jag ska göra allt för att vara världens bästa gudmor..skämma bort henne rejält ska jag göra..=)


Nu ser jag bara fram emot att få träffa er..men de är bara 1 vecka kvar..


/akp

joo

Av Anna-Karin Pettersson - 3 maj 2010 15:45


Jag lever efter en hård men mycket grym helg..Tack alla inblandade!längtar redan tills nästa år..=) jag glömde dock kameran hemma i år men de finns lite bilder på Fb och på http://sannib.blogg.se/ 



/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards