man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under juni 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 25 juni 2007 09:23


helgerna går jämt fort men speciellt fort när man gör nåt kul..


Midsommarafton var det ju sol för engångs skull..vi var på berget och hade det trevligt.åt sill lunch och nubbe först..sen lekte vi massa lekar...jag och proosan var lekledare..sen grillade vi.. resten av kvällen sjöng vi och Jögga och Magnus spelade gitarr..vet inte om  Jögga hade nån röst kvar på slutet..han och Curtan tog hem fyllskalleskjortan i år..=)


på ön var det oxå drag..bästa på hela kvällen var när jag och Madde stod vid 2 killar..ena var Magnus Å och den andre visste jag inte vem det var så jag fråga..Vem är det där Maddis.?.jo det här är Björn och det här är Magnus..jaha är det där Magnus..han visste jag inte vem det var..har bara varit i lag med han i 5 år..det var inte en dålig presentation de Maddis..har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag..men kul hade vi.


Midsommardagen var vi på knuten och drack öl..skulle spela kubb men Anna-Maria blev klen..du som skulle följa till Hede..men jag,Hanna och Larsson drog iväg..det var mycket roligt där oxå..


det var denna helg..en mycket intensiv och rolig helg.jag lägger in kort senare..


 -ni är vackra som midsommarblomster

Tack!


Av Anna-Karin Pettersson - 20 juni 2007 16:05


vill bara önska alla en glad midsommar..bara en dag kvar sen har man lite semester..hoppas på bra väder bara..

jag återkommer om allt roligt som hänt under midsommar..


Ha en skön sommar oxå.

många sommarkramar från mig

Av Anna-Karin Pettersson - 11 juni 2007 10:21


nu har det varit student igen..Stina min vän är lycklig nu som är fri..men jag kan säga att det är nu livet börjar och ångesten tränger på om man inte vet vad man vill göra här i livet..

var på studentmiddag hos Stina..mycket god mat och trevligt..åkte limmo med Agne och sen var vi på fest hos Sanna där alla andra var..gud vad folk..men jävligt kul var det..avslutade kvällen på mysen..kom hem i lagom tid för att orka kliva upp och spela fotboll..NOT! men vi vann iaf och måste tillägga att jag gjorde 2 mål oxå..Ida den stackarn bröt nyckelbenet och åkte till stan med ambulans..usch vad ont hon hade!

jobbade sen på storön och där var det oxå mycket folk..men var inte så upplagd för att jobba då men det gick väl bra ändå..


igår var vi till Myssjö/oviken och spela,,men då förlora vi tyvär med 1-0..jävla skit mål dom fick in...ska skälla lite på Sik nu hur dom kan lägga 2 matcher på rad...


idag är jag hundvakt till världens bråkigaste hundvalp..just nu sover han och det är rätt skönt så kan jag sitta här lite.

nu är det lunch dags som det känns i kistan..


ha en bra dag!

Av Anna-Karin Pettersson - 2 juni 2007 09:25


den är min bästa vän...äntligen har kanske sommmaren kommit..inte en dag försent..så underbart..har jobbat nästan hela veckan med mina underbara barn och ska göra det fram till midsommar nu..det känns väldigt bra..


jag är sååå glad för i ons klarade jag Jägarexamensprovet..sååå skönt att det är över nu..och så nervös som jag var..usch har inte varit människa på flera dar.. och tack Magnus för hjälpen. guld värd.


idag kommer våran Nilas hem til oss för första gången..det ska bli spännande..ikväll väntar Mysen med middag,det ska bli mycket trevligt.


nu ska jag ut i solen och försöka få lite färg på den bleka kroppen..


på återseende/ Ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards