man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under september 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 20 september 2010 18:16


Jaa hösten är här och de är mysigt att få tända ljus igen..men jag vill inte ha en kall och lång vinter..de kan få hoppas över..


jag är så enormt shoppingsugen..önska jag hade lite mer pengar bara..jag vill SHOPPA MYCKET..hur ska jag göra då?sälja alla kläder jag har packat ner som jag är less på..föresten..de är bara att komma på jämtlandsgatan och fynda..=)


Jag har glömt att säga Grattis till min kusin Hanna som fyllde 5 år häromdan..du är en stor hästtjej nu..=)


/akp






Av Anna-Karin Pettersson - 10 september 2010 11:50


Jag och mina flickor..en dag på Järvzoo och ett besök på Torön..dit kan jag rekommendera att åka och äta god mat..jätte fint ställe..


Inte så skoj att Malin är längre än mig nu..=(

  


Matilda är ganska nöjd över sina solglasögon.. 

  

Av Anna-Karin Pettersson - 10 september 2010 09:51


Det är äntligen fredag och jag är ledig..åker till skogen på eftermiddan och de ska bli skönt ..som jag längtat..


jaa de var väl allt jag hade att tillägga just nu..


Ha en trevlig helg allihopa..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 7 september 2010 22:55


Vill bara att de ska bli fredag nu..helst igår..


Säger grattis till Marie och Thomas som fått en flicka..kommer och snusar nån dag..=)


Nää nu ropar John blund..men imorn har jag sovmorgon..sååå sköönt!



/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 2 september 2010 21:31


Min vän satelitIda fyller år idag och då måste ju ett kort in såklart..men hon hade fixat de ganska bra själv..http://iidaekelund.blogg.se/ men stort grattis min vän på födelsedagen..KRAMIS..

Av Anna-Karin Pettersson - 2 september 2010 20:41


Nu är de 1 vecka sen vi tog  avsked av våran vän Mattias..tiden går så fort men just nu vill jag bara spola tillbaka den och önska att detta inte hade hänt...jag kommer aldrig förstå detta..men jag hoppas du har de bra där du är nu..vi ses väl igen älskade fina vän..SOV GOTT!


Livet måste gå vidare...


Nu har de varit final på ön och då är de höst..ett helt år tills de är sommar igen..de kändes tungt just nu..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 2 september 2010 17:42


Världens stoltaste gudmor..

 


 Världens sötaste Ellen..

  


Nu har jag äntligen fått in bilderna i datorn..bättre sent än aldrig..

Jag saknar mitt gudbarn..nu får hon ta sin mamma och pappa och flytta närmare tycker jag..=)


/akp


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards