man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under februari 2011

:(

Av Anna-Karin Pettersson - 26 februari 2011 09:08


Inge främmande kom i helgen..dom fick vattkoppor el hur de stavas..TRÅKIGT! men men sånt är livet..istället ska jag leka med Matilda hela dagen..får se vad vi hittar på..=) och vart är SOLEN som jag önska skulle vara framme..


Ha en trevlig helg!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 24 februari 2011 18:34


I helgen skulle jag vilja ha sol och något varmare väder..kan man få önska de?

Mammas bror med familj kommer och då vill man ju göra något annat än att sitta inne pga kyla..GE MIG SOL! så vi kan sitta i solgropen och grilla korv och suga på en öl..=)


GE MIG VÅR!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 21 februari 2011 18:24


För alla gratulationer och presenter jag fick på min födelsedag..nästa år väntas storkalas..=)


Detta fick jag..


- Skidkläder..så nu ska åka av..

- Quickchef

- Pengar

- Presentkort på 64 kvadrat

- Jätte fin temugg och te från 64..märke Lot´s living

- Blommor,vin m.m


Hade en jätte bra dag och kom ihåg att man aldrig blir för gammal för att få paket..=)


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 februari 2011 14:03


Efter mycket om och men så kom vi iväg  och har inte haft så skoj på länge som vi hade på skalet i fredags..vilken kväll och herregud vad bra dom är att spela...=) synd kvällen går så fort bara..



/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 10 februari 2011 18:54


Imorn ska jag leva rövare på skalet och de ska bli väldigt skoj..har inte varit ut sen hemvändarn..jag behöver göra nåt roligt känner jag..=)



Dom här ska förgylla min kväll..de kommer bli grymt bra!


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 7 februari 2011 16:55

 

Aksel 1-år


De ska synas att man fyller 1-år och de är såå gott med tårta..*mums*

och alldeles själv fick jag äta..


   


mmmm vad gott!




Av Anna-Karin Pettersson - 3 februari 2011 12:41


Jag hade ingen hjärntumör..alla prover var bra..fast jag är fortfarande yr ibland =( suck..jobbigt!


Annars rullar de på som vanligt...jobb och jobb..vill att de ska vara vår nu med sol varje dag..iaf dom dagar man är ledig..=)


/akp




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards