man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 29 juli 2009 10:51


I måndags var vi till Ö-sund..mycket folk och fint väder var de..men dålig shopping..hittade inte allt för mycket..kanske för att de är rea nu och allt ligger huller om buller inne på butikerna och då orkar jag inte leta så allt ska rasa på golvet...=(

köpte en tunika och 2 linnen på Bik Bok..(dock inte på rea) men jag hittade världens snyggaste skor på DNA..svarta Nike skor..men de gynna inte min plånbok att dom kosta 899 kr..SUCK....VILL HA, VILL HA, VILL HA....hur ska jag göra..jag måste ta mig råd helt enkelt..vi åker ju till Borlänge idag oxå på en lite semester/shoppingtur..dom lär ju finnas där oxå...=)


Hampus har fyllt år..Grattis till 2-år..=)


 ett litet skvaller oxå..vi ska få en kusin...=) tjihooooo!


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 23 juli 2009 19:27


Nyinköpt...


Blåa jeansleggins från Ada och Arvid (vero Moda) + ett par svarta oxå..kunde inte välja färg så jag köpte båda..=)

Linnen från Ginatricot


På Måndag bär de av till stan för mer shopping..=)



Av Anna-Karin Pettersson - 21 juli 2009 22:54


Då var Härdalsyran över oxå och vi överlevde även denna fest..=)

Vi har haft en väldigt rolig helg..tack alla inblandade...längtar redan till nästa år..


Här kommer lite bilder..alla bilder kommer på facebook en annan dag..orkar inte sitta här vid datorn så länge när den är såååå seg så jag håller på att få nåt utbrott varje gång..=(



Av Anna-Karin Pettersson - 16 juli 2009 23:05


Nu är de nära....


Packat- nästan check

Brännt skiva- check

Handlat-check

Förköp-check

Bolaget- inte hunnit

Finvädret tar vi med oss-check


Sen har jag säkert glömt massor..men de är som de brukar då..jag måste vara senil när jag är 40 år..=(


Vi hörs efter helgen

/partyprinsessan



Av Anna-Karin Pettersson - 15 juli 2009 21:38


Nyplockade från landet..*MUMS* ååå vad gott! Älskar...

Av Anna-Karin Pettersson - 15 juli 2009 10:28


GRATTIS!

Vad är de för en dag..de är ingen vanlig dag för de är STEFANS födelsedag..HURRA HURRA HURRA HURRA!

Grattis min älskade bror på din dag..hoppas du får en bra dag idag...och att mamma fixar tårta till dig...vi ses på fredag..=)



 


bara 2 dar kvar...

/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 14 juli 2009 19:05


Snart är de Härdalsyran..som jag längtar..fast jag ska sluta längta för då går tiden ännu saktare..och alla säger att de ska bli regn i helgen..inte som de ser ut nu iaf..jag tycker de här ser rätt okej ut iaf..håller tummarna..fast vi kommer ha skoj vilket väder de än är..=)


Nu ska jag åka och hälsa på min vän Maria...




Fredag
17.07.2009                 

  Delvis skyet 21°Svak vind, 2 m/s fra vest-nordvest

Lørdag
18.07.2009Skyet 21°Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst
/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 10 juli 2009 16:36


Alla går på semester hit och dit..nu har jag oxå gått på semester säger vi..jag har inge mer jobb inbokat vad jag vet nu..nu kändes de lite bättre,iaf för stunden...semester,semester,semester....=)


Min allergi/ förkylning tycks aldrig vilja gå över..har snart ätit upp all medicin jag fick av läkarn oxå..suck..de är väl bara att kämpa på...


I helgen blir de nog lungt..ladda inför nästa helgs bravader..*längtar*


Nu väntas tacos...

 Ha en trevlig helg i regnvädret!

/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards