man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under april 2011

Av Anna-Karin Pettersson - 20 april 2011 19:07


Imorn är de äntligen påsk och jag är ledig i 3 dagar..de ska bli såå skönt!

och de bästa av allt är att denna söta lilla varelse kommer hem till mig..då ska vi fira 1-års dag och påsk samtidigt..betyder de att man måste få dubbla paket??självklart om jag får tycka...=)


En sak till som är bra är att jag ska få träffa min fina vän Sophie..de var jätte länge sen vi sågs..vi ska ta en fest och prata gamla minnen..=) kan bli spännande..



                        

                                      Ha en skön påsk!

                           

                                    


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 10 april 2011 21:55


I helgen har den här buskillen varit med oss..blev så tomt när han åkte hem idag..=(


En nyvaken Aksel som myser med kusin vitamin..

 



Aksel gillar att mata Zacke..dumt att ha maten i matkoppen när den kan ligga på golvet..  


jaa då var denna helg över..lika fort som den kom..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 7 april 2011 21:29


Hipp Hipp Hurra för Ellen idag..mitt älskade gudbarn fyller 1 år...hoppas du fått mycket tårta och många paket..stor kram från gudmor..snart ses vi igen..

  

saknar dej!


/akp


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards