man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under maj 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 27 maj 2007 20:03


jaa då var ön avklarad för första gången i år..

var på smyckeparty och utflyttningsfest hos Helena och Thomas,tråkigt att ni flyttar från oss...smyckeparty på en fest är inte så bra,det kan bli väldigt dyrt om man har otur..men det blev iaf en morsdagspresent och ett halsband till..

åkte taxi på ön, jag och Björsa avverkade lite skog för att gömma ölen som han hade,ingen skulle kunna hitta dom och jag tror dom ligger kvar oxå så är det nån som är lite törstig så är det bara dit att leta fast det är väldigt bra ställe..får väl ta dom nästa gång..

jag som skulle dansa hela kvällen,det blev som vanligt bara en dans och massa cider istället..suck..men bäst var grillbenet som jag fick av Kia..det räddade min kväll..Tack!


idag mår jag bättre än vad jag förtjänar..trodde jag skulle vara klen som fan..men icke sa Nicke..nu är det bara att ta nya tag tills min vän Stina + andra tar studenten..det ser jag fram emot...


nu väntar chipsbakispåsen och tv:n..




Av Anna-Karin Pettersson - 23 maj 2007 15:35

I mitt nästa liv vill jag bli en björnhona!


1. Om du är en björn, kan Du sova hela vintern. Du gör absolut ingenting i 6 månader. Det kan jag leva med.


2. Före du går i ide, måste du äta tills du rullar i princip. Jag kan leva med det också.


3. Om du är en björn, föder du två barn (som är lika stora som en valnöt) och det, medans du sover. När du vaknar upp är de halvvuxna, mjuka och urgulliga ungar. Det kan jag definitivt leva med!


4. Om du är björnmamma, vet alla att du menar allvar! Du slår ned alla som plågar dina ungar. Om ungarna dina inte uppför sig - slår du ner dem också! Jag kan leva med det!


5. Om du är en björn, FÖRVÄNTAR sig din make att du morrar när du
vaknar! Han FÖRVÄNTAR sig också att du har håriga ben, dålig andedräkt och överflödigt kroppsfett.


JAPP! Jag VILL bli en björn......

Av Anna-Karin Pettersson - 22 maj 2007 11:57


kort samanfattning av helgen..

Onsdag: väldigt kul hela kvällenn..fast har jag sagt att jag har haft tråkigt nån gång när jag varit ut..det tror inte jag iaf...


Torsdag: spelade match och vann med 6-1..Jippi! (jag gjorde mål)


fredag:Jobb


Lördag: grillning,Kubb massa öl och vin hela kvällen...drog till Älvros och där var det fan drag alltså..händer mer där än vad det gjort i Sveg på sistone..förstår mig inte på dom här krogägarna som aldrig kör nåt..men men nu är det sommar snart och då händer det väl lite mer iaf..


annars är jag allmänt less..vet inte vad jag ska göra..

orkar inte skriva mer..har inge mer att tillägga..


ha det bra

Av Anna-Karin Pettersson - 13 maj 2007 20:29


nu har jag sett BrummeLisa och hennes 3 små söta ungar..vi som skulle se melodifestivalen och hade bunkrat upp med massa smått och gott och vin förstårs..grannen ringde och sa att dom var framme,slängde oss i bilen och for ner på byn och där gick dom och beta på täckten..såg dom säkert i 1-1/12 timme..kom hem lagom till omröstningen..men jag tror inte vi missa nåt verka inte vara så bra låtar..tycker det bara blir sämre och sämre för varje år..


idag har vi varit till Vemdalen och kollat på våran hundbebis som vi ska få om 3 veckor..men hur söt kan man få vara..blev kär,ville inte åka hem..längtar tills han blir våran..Nilas heter han den söte.


igår var vi på dop oxå..det var Stina Matilda Jonsson som döptes..det gick jätte bra och hon var glad hela dan..fick jätte god mat oxå..*mums*..


nu är det väl Wallander som väntar härnäst..ska försöka få ihop 2 ansökningar oxå imorgon men det är ju så svårt..om nån bara kunde göra det åt mig vad glad jag skulle bli... men men...bara att göra det om man ska få nå jobb.


Av Anna-Karin Pettersson - 7 maj 2007 15:14


jaa nu har vi fått nya bybor igen..4 st är dom och vet inte rikitgt vad dom heter, men BrummeLisa och hennes ungar är det iaf..alla ser dom utan jag..kankse för att jag bor i Sveg oxå men dom var på våran gård i lör och då var jag i berget men då ville dom inte komma fram så vi såg dom + att det var mörkt..suck..VILL SE DOM!


jaa annars händer det inte så mycket,har varit en lugn och skön helg iaf..var till Alsen igår och spela premiär matchen och det blev oavgjort 1-1..måste säga att domaren var den sämsta någonsin..man ska inte ha en domare som är partisk..


denna vecka är det lungt på jobb oxå..suck..blir så långtråkigt på dagarna ibland..tur Madde är med mig lite idag och imorn..


nu ska jag laga mat..är dödshungrig sen ska man träna sin stela kropp igen..


ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards