man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 30 mars 2010 21:25


Jaa denna vecka är de jobb hela veckan...snart påsk och då har jag beställt fint väder..skidor,partaj,grillning m.m ska de bli...  de ser jag fram emot..


På fredag går Lindas tid ut..kan hon bara kläcka ut ungen nån gång..en evig väntan..kom igen nu där inne..vi väntar på dig...


och jag är trött..men jag känner alltid av tidsomställningen..hur skulle de då vara om jag åkte till Thailand vilket jag ska göra nån gång snart hoppas jag..jaja de går nog oxå den dagen...


/akp





Av Anna-Karin Pettersson - 26 mars 2010 16:29



Marinerat kött- check (grillpremiär ikväll)

Gjort porterstek-check

Bakat en kaka-check

Gjort cheesecake-check


Fått mig ett glas vin...=)


Helgen kan börja...och vi får främmande i helgen..



trevlig helg

/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 22 mars 2010 17:45


Jag älskar Solen..har haft en underbar helg och ledig dag idag i SOLEN..åkt skidor,grillat och solat...sååå underbart..nu klagar man inte..fast imorn skulle de snöa..men de bästa är ju att man vet att de försvinner lika fort nu...och lite färg i ansiktet har man oxå fått...  




/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 17 mars 2010 20:08

 

Var och hälsade på söte Aksel igår..han har vuxit lite sen sist..=)  Maja var oxå med och lekte lite..men jag undrar vad pappan i familjen tycker om tröjan han fick..  och undra vem han fick den av??svårt att gissa...NOT!


      



söta Maja








Av Anna-Karin Pettersson - 15 mars 2010 19:41


Här var de länge sen de bloggades..har inte så mycket att skriva igentligen..


Så härligt att de börjar bli vår iaf..och jag har börjat mitt nya liv..får se om de håller i sg längre än 2 dar..de gjorde de sist iaf..=) har tagit 2 promenader idag..de är en bra början..=)




Måste berätta att vi var på världens bästa efterfest i fredags..med Kenta och Johanna i småstadsliv..jag låg dubbel vikt på golvet när kenta gjorde en show..där missa ni nåt..MYCKET NÖJD!















   /akp

Av Anna-Karin Pettersson - 8 mars 2010 20:50


Förkyld igen..men de är väl bara att gilla läget..hade en grym rolig lördag med trevligt sällskap,sol,hamburgare (handburgare)kölbull och nåt gott att dricka till de..   men en mindre trevlig söndag..är de åldern som gör att man blir klen,vilket jag aldrig brukar bli..suck..är huvve dumt får kroppen lida..



Denna vecka jobbar jag för fullt..KUNG!ledig torsdag och då hoppas jag de är sol på himmlen och inte nåt moln i vägen..


/snorkråkan

Av Anna-Karin Pettersson - 3 mars 2010 20:42


Tänk på mig imorn kl 14..snälla gör de bara..jag är nervös..suck..



/Akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards