man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under december 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 23 december 2007 13:13


Nu är julgranen klädd och julklapparna på plats..nu väntar jag på tomten..


GOD JUL ALLA IGEN!

Av Anna-Karin Pettersson - 21 december 2007 12:23


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!


ÖNSKAR ANNA-KARIN


ses på bloggen efter nyår!




 jul_071217.jpg




Av Anna-Karin Pettersson - 18 december 2007 20:53


Förra veckan var jag hos mina kusiner i Storboda..Hanna var då lucia,måste bara lägga in en kort på henne för hon var så söt då..men hon ville helst inte ha lucia kronan på sig..undra varför??


sen har jag knäppt kort på min söta änglar som Birgitta har gjort julkort av..vet inte hur många kort vi knäppte..kan säga att de inte är så lätt att få en 1 åring att sitta still..hon ville då absolut inte ha tomteluvan på...men de blev rätt bra ändå..är nöjd!lägger in ett kort på dom oxå..

Av Anna-Karin Pettersson - 17 december 2007 21:29


här kommer iaf en bild på lite julklappar jag slagit in idag..el som tomten har varit hit med..=)


GOD JUL PÅ ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!


idag har de varit 58 st och vilka är ni?? snälla lämna ett spår..


/Tomten

Av Anna-Karin Pettersson - 17 december 2007 10:09


nu väntar jag på tomten faktiskt..fast jag har inte alla klappar klar än och jag är väldigt sen i år..men de ordnar sig..vet vad jag ska köpa iaf..var ju till Sundsvall förra veckan och gjorde av med massa pengar..de roliga var att jag sprang där och leta efter en ny jacka..men de fanns ingen som jag ville ha..så kommer jag hem till Sveg och så finns de en jacka på Sportringen som de stod Anna-Karin på..Sveg är rätt bra ibland..så nu har jag mig en ny jacka äntligen...


i helgen skulle jag ta de lungt..började oxå såå bra..jobbade hela dan på lör och var på hockey..men sen började vissa att prata om utgång och jag är ju inte den som är den..kom hem och lagade en god middag och drack lite vin..sen kom proosan och Hanna..vi åkte på fest till Lars..sen vidare på mysen..vet inte vad de var i drinkarna där..full blev man iaf el vad säger du Hanna??och igår mådde man som man förtjäna..var på glöggfest och julklappsbyte hos syster yster..Tack alla brudar för en trevlig eftermiddag..!



denna vecka är jag ledig alla dar förutom imorn..mamma och jag ska baka, göra knäck m.m..måste få lite julstämmning..


jag vet att bloggen skulle vara så mycket roligare om de fanns bilder,men jag har gett upp min kamera..den är totalt kass..hoppas tomten kommer med en ny..

nu ska jag slå in lite julklappar..

/tomtenisse

Av Anna-Karin Pettersson - 6 december 2007 09:28


finns tomten?? jaa de gör den..jag tror el vill tro på tomten..i Duvbergs skogar bor de en tomte och den ska köras med häst och släde i år...ååå de ska bli sååå mysigt...bara snön ligger kvar nudå..inte så kul när man kolla ut idag och de typ regnar och är plusgrader..suck..=(


ifall tomten läser denna blogg så ska jag skriva ner lite av min önskelista


-Brödrost (min gamla brinner snart upp)

-En bra kockkniv

-Ett förkläde (helst designat av proos  =) )

-Sminkurs på make up store

-Kläder (eftersom jag inte har några)

-Astrid Lindgren filmer

-Presentkort på Ikea


jaa de var bara lite av min lista..men skulle jag skriva allt så blir de så långt..

*längtar* tills nästa tors när jag och mamma ska besöka Sundsvall för shopping..

nu ska jag äta frukost och sen gå till proos på salongen..och på Måndag är de min tur att bli snygg inför jul..=)


/tomten

Av Anna-Karin Pettersson - 3 december 2007 10:38


jaa ännu en helg har passerat och närmare jul kommer vi...denna helg har bestått av fest..jag jobbade först lite på fre kväll..sen var de Anna som ville gå på mysen och jag är ju inte den som bangar i första taget..så jag åkte hem och svirade om och åkte på fest hos Annica..där var de fullt ös..på mysen var det oxå kul faktiskt..

lördag morgon var ingen hit att vakna..fy vad klen jag var..jag som aldrig brukar bli de..suck...men lite mat och sömn så ordnade de väl till sig..laddade termosen med glögg och drog på hockey..middag på knuten med mycket trevligt sällkap..vidare hem till mig i väntan på vart vi skulle på fest..dom hade lite svårt att bestämma sig..men de blev hos Björsa..där var de verkligen fest..fullt ös medvetslös..lite spyor och grogg överallt..fy f...där skulle INTE jag vilja städa...räcker med att mina skor var nedspydd..men de var kul..


igår var man lite seg men de gick bra..julskyltning var man på och de är så mysigt..jag handlade 2 julklappar men bäst av allt är att tävla i butikerna,fast jag brukar inte vinna men man vet aldrig..


ja de var allt jag hade...idag städar jag och tvättar..inte kul men ett måste tyvär..


kjam



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards