man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 31 oktober 2010 17:55


Japp idag sålde jag lite på loppis och de blev faktiskt nån krona extra i kassan..och jag fyndade självklart 2 tröjor..=)


annars rullar de på..dax att tänka på julklappar nu snart..de gillar jag..så önskelistor mottages tack!


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 20 oktober 2010 17:11


Fick 2 paket idag oxå..I like..och jag älskar denna sida som jag köpt från http://www.mandeldesign.se finns jätte mycket fint..och snabbt går de..



paket nr 2 var mina skor som visas ovan..
/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 19 oktober 2010 22:49


Vad roligt de är när de kommer paket..nästan som julafton..=) detta kom idag..








och sen väntar jag på 2 paket till..


och tro de el  ej så har min nyckelknippa kommit fram som varit borta i över 1 månad..tack pappa som hittade den..men jag kan INTE förstå hur de hamna under stolsdynan på altan hemma hos mami och papi..nån som tyckte de gömstället var bra..och de var INTE jag..


/akp









Av Anna-Karin Pettersson - 14 oktober 2010 20:18

nåt nytt måste man ju ha..







/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 14 oktober 2010 17:39


Jag lova ju att blogga efter nån dag..så förlåt förlåt..jag har inte så mycket att skriva..jag jobbar mest hela tiden och därimellan försöker jag sova lite..


De var förbannat kallt idag och jag tror jag packar väskan och flyttar till varmare breddgrader..återkommer i April när de börjar bli varmare här hemma..så får de bli..nån som ska med??


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 6 oktober 2010 18:23


De var ett himla tjat om att jag inte uppdaterat på länge..men okej då..


mitt shoppinghumör slutade med att jag inhandlade denna..och är mycket nöjd över de..=)




 så..de var ett inlägg iaf..kanske kommer fler inom kort..


/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards