man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under maj 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 28 maj 2009 15:58


Nu är de äntligen snart helg..imorn slutar jag kl 14..skönt att sluta tidigt på en fredag..=)



Fredag= grillning i goda vänners sällskap

Lördag= fotboll,brännbollsturnering,öl och massa sol...sen ön..(längtar) 



Min klipptid som jag  hade idag fick jag ta imorn istället..de ska bli skönt att klippa sig igen..måste bara komma på nån bra frisyr..TIPS???


återkommer efter helgen..


trevlig helg/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 27 maj 2009 11:42


Här kommer lite bilder sen jag kände på att vara 3 barns mamma..jag tror att jag bara ska ha 2 barn..=)



Av Anna-Karin Pettersson - 25 maj 2009 20:59


Tråkigt väder vi får i helgen...sååååå jävla UNDERBART!

nu längtar jag ännu mer tills på lördag..



Fredag
29.05.2009Sol 17°Flau vind, 1,5 m/s fra nord

Sol. Flau vind, 1,5 m/s fra nord. 0 mm nedbør i døgnet.


Lørdag

30.05.2009Sol 21°Flau vind, 1,2 m/s fra øst

Sol. Flau vind, 1,2 m/s fra øst. 0 mm nedbør i døgnet.


Søndag

31.05.2009Sol 23°Svak vind, 3,3 m/s fra sørøst

Sol. Svak vind, 3,3 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Av Anna-Karin Pettersson - 25 maj 2009 12:04


Jag orkar snart inte blogga..de är så mycket annat man gör nu på sommaren än att sitta vid datorn..kanske jag ska ta en paus över sommaren el iaf inte blogga så ofta..


Idag jobbar jag på hästhagen och de är de bästa jobb som finns när de är finväder..man kan vara ute från morgon till kväll..såå underbart..


Jag längtar tills på lördag..PREMIÄR PÅ ÖN..ska försöka styra ihop ett gäng och spela ölbrännboll på dan..kanske leka nån lek oxå..men de var ju Ruben och Stinas uppgift  att fixa lekar el?? kan de bara bli lördag nån gång..


Nu är de dags att återgå..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 18 maj 2009 18:44


De kan man säga att jag är..har  varit ute och slarvat i helgen igen..=) men kul har vi..man lever bara en gång...de är en sån här gång jag är glad att jag inte har några barn,för då skulle jag dööö av trötthet..men då kanske man inte är ute på samma vis heller...men ändå..


Jag väntar på sommaren,men den tycks aldrig vilja komma..skulle lätt kunna åka utomlands nu en vecka..men jag har inte råd med de...SUCK...


kom just på att de är kortvecka denna vecka..såå skönt tycker jag,ska jobba lite och sen vara barnvakt i slutet av veckan..de ska bli mysigt..


Nu kurrar magen.

/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 13 maj 2009 18:53


Redan Onsdag..imorn är man ledig och sen jobba på fredag igen på Hästhagen (stägning) men de går bra de oxå när man är förberedd på de..


Vad händer i helgen då? fotboll är de åt alla håll och kanter iaf...melodifestivalen oxå..vad sägs om att kolla på mello och äta ost och kex och EV dricka lite vin till de..nån som hänger på???


Har bjudit min syster på middag idag..fast de var hon som betala men jag lagade..de blev lax med dragonsås och potatis..*mums* =proppmätt..


Inatt ska jag ha 2 busfrön hos mig..bäst att man är social nu..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 12 maj 2009 18:30


Nu var de länge sen jag blogga igen..måste skärpa mig.. 


Jag vill inte vara förkyld..hatar att vara täppt i näsan..har hellre magsjuka 2 dygn sen är de över än att vara förkyld i 2 veckor och känna sig halvklen hela tiden..nää de går bort..


i Lördags var vi på mysen..har aldrig fått ståt i kö i Sveg nån gång för att de är för mycket folk..om 2 gick ut fick 2 komma in..tror aldrig jag sett så mycket folk på mysen nån gång..men jädrans vad skoj de var!


Söndag: mer död än levande åkte jag till Borlänge med min bror..shoppade lite..nu har jag äntligen fått mina leggins som jag var akut behov av..köpte mig även ett par gladiator skor..=)


Igår fick jag se en björn oxå..alltid lika fascinerande (el hur de stavas) att se en Björn..blir nog en sväng ikväll oxå..


/tjingeling



Av Anna-Karin Pettersson - 6 maj 2009 19:39


Dagens middag idag blev pasta med köttbullar..lättlagat och gott..som jag bjöd min nyinflyttade granne på oxå..kan inte fler skriva vad ni äter..jag tycker de är roligt att veta vad alla äter och kanske man får några nya ideér och tips..el är de bara jag som tycker de är roligt??


Idag har jag jobbat på Hästhagen och ska göra de veckan ut..+ några dagar nästa vecka..


vad händer i helgen då?? nån som har nåt roligt förslag??


Nu blir de björnsafari...


/tjing

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards