man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under november 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 30 november 2009 12:52



Japp jag har haft svininfluensa..nu har jag fått de konstaterat..men jag överlevde de oxå..synd bara man ska bli förkyld såhär efteråt..suck..men man kunde ju få följdsjukdomar sa doktorn..


GRATTIS Malin på 12-års-dagen..du är en stor flicka nu..HURRA HURRA HURRA HURRA!


  

Av Anna-Karin Pettersson - 26 november 2009 18:47


Nu är jag nästan frisk..hostan är kvar lite än..om de nu är svin jag haft vilket jag inte fått svar på än  så kan jag rekkomendera alla att vaccinera sig..för de här vill INGEN ha..var länge sen el jag vet inte om jag kan minnas att jag varit så sjuk nån gång och så länge....usch och fy!


Jag är sur för jag inte kunde åka till Stockholm i helgen och julhandla..men min kära syster har lovat mig att hon ska följa mig och julhandla nån annan stans..JIPPI! de ser jag fram emot.. 



Julstämmningen är ju inte direkt på topp men julpyntat har jag gjort iaf..VART ÄR SNÖN??



Trevlig helg/ akp

Av Anna-Karin Pettersson - 25 november 2009 21:21




Idag fyller min vän Marlene år..stort GRATTIS och KRAM till dig!(inte ens att tala om hur gammal hon blir:)  )Tungan ute Hurra Hurra hurra hurra!



  

Av Anna-Karin Pettersson - 21 november 2009 16:42


Lördag.de ska bli gott med riktig mat..har levt på riskakor och fruktsoppa i 4 dygn nu..fördelen att vara sjuk är att man går ner några kilo i vikt..men tyvär så kommer dom tillbaka snabbare än dom försvann..Idag ska jag få älgkött,klyftpotatis och murkelstuvning...åååå vad gott!


Är de bara jag och som vill ha lite godare mat på fredag och lördag??jag skulle aldrig kunna äta bruna bönor på en fredag och makaroner på en lördag..men de kanske är hur man är uppvuxen oxå..visst är jag uppvuxen med älgkött varje lördag så jag är nästan less på de ibland men de måste ju ändå vara bättre än makaroner varje lördag..el hur??




Säger GRATTIS till mamma som fyllt år..Kyssälskar dej mamma!


  

Av Anna-Karin Pettersson - 19 november 2009 19:14


SjuklingRynkar på näsan....återkommer..SUCK...

Av Anna-Karin Pettersson - 16 november 2009 20:03


Jag har gjort en önskelista till tomten..här är lite av de jag önskar mig..


- Förkläde  ( jag äger faktiskt inte ett sånt)

- Morgonrock

- Sodastream

- Perkulator

- Pajform (tupperware)

- Quickchef-liten ( tupperware)

- Vinglas + vattenglas ( Ittala)

- Myskoxfilt

 m.m


Och jag vill inte bli sjuk..men de känns tyvär så..ont i halsen och känner mig hängig..och jag som ska jobba..TYPISKT! bara att bita ihop...


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 12 november 2009 17:21


Nu har man gjort helg.. begravning väntar imorn..Rynkar på näsanusch och fy!


Idag har jag lekt med Matilda..vi har lekt doktor och jag har fått spruta i tån,om de ändå vore i armen så man hade vaccination klar då..men om man har ont nånstans så måste man få spruta och de går över..jag som är sprut rädd,sen har jag även blivit klippt oxå..behöver inte gå till nån frisör på ett tag..Gladbilligt och bra..



Tröjan längst ner är nytt i garderoben..en rosa tröja från Koola Anna finns på http://minibodens.blogspot.com/ finns i svart och grönt oxå..såå sköön!


/Akp och Matilda

        

Av Anna-Karin Pettersson - 9 november 2009 20:18


Jag har inte så mycket att tillägga om denna helg..men jävligt skoj var de..och min armbåge är inte bruten men har ett stort blåmärke och har jävligt ont men annars är de lungt..tack alla för en toppen kväll!Glad



Nu åter till städningen!


/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards