man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna-Karin Pettersson - 28 februari 2012 14:49

den här boken kom i brevlådan..ååå vad rörd jag blev..tack älskade Ellen:)

 
Av Anna-Karin Pettersson - 28 februari 2012 14:48

 
Av Anna-Karin Pettersson - 22 februari 2012 12:49


Nu har jag gjort de..bokat tatueringstid..=) vem följer och håller handen..=) ??



Alla verka nöjda med lördagens fest..det känns bra för mig att de blev ett lyckat kalas..=) men så har jag planerat det länge oxå..


Det är nu livet börjar..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 20 februari 2012 12:41


Tack alla inblandade för en super rolig kväll! vet inte hur jag ska kunna tacka alla..=)


En del undrar vad jag fick i present..

Det jag fick var..


TV

Presentkort på Sportringen,Make up store,Elgiganten,64 kvadrat,Skidshopen på skalet

pengar

knivar

grilljärn

mattermos

smink/hårprodukter

smycken

vin

ljuslyktor

bodycreme

blommor

sen har jag säkert glömt något..men TUSEN TACK FÖR ALLT!


Ett minne för livet...=)


Markoolio var oxå på festen..=)



Av Anna-Karin Pettersson - 13 februari 2012 10:36


Nu har jag bestämmt mig...en tatuering ska få pryda min fot..bara att ta steget att boka en tid..=)


Nån som vill följa och hålla handen..??


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 12 februari 2012 16:50


Vad jag älskar dom här dagarna..mer såna TACK! skoter, sola,elda,grilla,mysa..UNDERBART!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 10 februari 2012 18:40


Nu är de bara 1 vecka kvar..de märks för jag kan inte sova..funderar för mycket och vill att de ska bli så bra som möjligt..vilket de säkert blir..jag har för höga krav på allt jag ska göra..tur jag har så många omkring mig som hjälper mig..=) utan er hade detta aldrig gått..


Det bästa av allt är att jag ska få träffa min Ellen ..hon kommer oxå på festen...=)



/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 1 februari 2012 12:57


Nu är de bara 17 dagar kvar som ungdom i mitt liv..=) det känns både bra och dåligt..jag har nog alltid gillat att fylla år..få paket och massa uppvaktning och i år blir de ju verkligen nåt speciellt oxå..jag längtar faktiskt till min fest nu..bara allt går som planerat..


Folk undrar vad jag önskar mig..skriver ner några saker jag kommit på..


- Behandlingar-Mofila

- Presenkort på shoppen skalet,sportringen,ikea.

- Fotokurs


Kankse kommer på mer saker sen...¨


/Akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards