man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 10 mars 2008 21:03


Måndag igen..helgerna går lika fort som vanligt och speciellt om man har kul..denna helg har varit ganska lugn fast intensiv..på tors kom mammas bror med familj..på fredan bada vi och gud vad fint de var i badhuset..Hanna var mest under vattnet och pojkarna såg man inte så mycket av,var nog mest i ruschkanan som jag inte våga åka..=)  ska gruva mig ett tag först..sen blev de Tacos på berget..*mums*


Lördag åkte vi till Björnrike,Anders och pojkarna + Maria åkte skidor,jag stod för fikat och Stefan var grillmästare..sen hamnade vi i shoppen och där var de rea..jag fynda som vanligt,ett par jeans och en tröja..endast 420 kr..de kallar jag fynd..sen blev de melodifestvilalen och lite smått och gott tilll de,men de var väl inge extra  bra låtar..surt att Carola åkte ut


Söndag var de så tråkigt väder,vi gick på en liten promenad så Hanna skulle få se hästarna och kaninen och hon blev superglad och ville inte gå därifrån..=) 

Blev så tomt och tyst när dom hade åkt igår..måste hälsa på dom snart igen.


Nu vill jag att de ska bli fin vår och sommar fort..är less på snön nu..


fikadags....


/Ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards