man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 2 mars 2008 17:12


kortfattat blir de idag...har inte ork el fantasi att skriva..fredan jobbade jag iaf..kom hem och var helt slut..har jobbat hårt denna vecka och de kommer efter som de känns..


Lördag hade jag beslutsångest om jag skulle gå ut el inte men jag är ju inte den som brukar stanna hemma när de händer nåt skoj..så jag gick ut..bjöd Stina på mat på berget..jätte gott blev de.. el vad tycker du Stina? åkte till Ruben på fest..sen folkan..de var mycket folk och skojsigt..


Idag är jag som en dö sill..har sovit hela dan..känner mig totalt slut i kroppen..suck..imorn bär de av till storstan,har inte varit i Östersund på flera år som de känns..men då ska jag besöka farbror doktorn och såklart ta med mamma på en shoppingrunda..kommer nog inte hem tomhänt iaf..=)


jag är oxå glad för jag kanske har fått ett jobb...tänk och veta vad man får i lön varje månad..underbart..kan jag oxå börja leva som de känns..


nää nu väntar godispåsen..de blev inte så kort inlägg som jag trodde ändå..


/pöss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards