man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under februari 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 28 februari 2010 12:45


Så var helgen över snart oxå..lika fort som den kom..har bara tagit de lungt..

Ny arbetsvecka väntar och på Torsdag ska jag till stan på rättegång..de blir inte så kul..nervös..nån som vill följa mig?? vore skönt med lite stöd..please...


Idag har jag skottat snö och och tagit en promenad..då är jag förtjänt av att ligga i soffan resten av dagen tycker jag..  



/Akp

Av Anna-Karin Pettersson - 25 februari 2010 12:18


Skönt med helg snart igen,..fast jag har tagit helg redan nu..ladda inför nästa veckas jobb då jag ska jobba hela veckan..de ska bli kul..


Matilda kommer snart..får se vad vi hittar på..kanska kan gå ut en sväng idag..de är bara 11 grader ..skönt...



Middagstips tages gärna emot...TACK!



/akp




Av Anna-Karin Pettersson - 22 februari 2010 21:35


Att blogga..ingen som kommenterar..sååå jobbigt kan de väl inte vara att göra de..please!

 

annars är jag bara less på detta väder just nu..vill ha Vår och sommar snart..men de är inte så länge kvar nu..har många helger att se fram emot nu så de går nog fort..

 

 

/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 20 februari 2010 10:48


Och så  har min söta kusin äntligen fått en namn..


Jag heter Aksel och är väldigt liten och väldigt söt..

  


 Och inte ville han vara vaken heller när jag skulle knäppa kort på han..


...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 februari 2010 10:42


Tack alla för uppvaktningen på min födelsedag..! fick mycket fina presenter och de känns att man är ett år äldre..  !


Igår var Maja och Melvin och hälsade på mig..passade såklart på att ta några kort..sötisarna..




 


Linslusen Maja..=)

  

Av Anna-Karin Pettersson - 16 februari 2010 21:27

      

Så var denna helg över..tiden går fort när man har roligt..grymt rolig dag,först ute på svegssjön,sen after ski med RYDELL OCH QVICK..kan inte beskriva vilken bra after ski dom kör..herregud säger jag bara..sen avsluta vi kvällen på skalet igen...tack alla för en super duper rolig dag/kväll..måste göras om SNART..




 


svart på en kvart..hjälpte de Jojjo??

       


                  

Av Anna-Karin Pettersson - 16 februari 2010 21:22


Jaa som ni vet så har ju jag nya längdskidor och de har även min syster..vi var ute för nån helg sen och premiär åkte..och de var faktiskt bara en som ramla..vet inte om de var vallan el Nilas hon skyllde på..men roligt var de..de måste vi göra om snart..


Jag var bara tvungen..jag hade ju kameran med mig..=)

  

Av Anna-Karin Pettersson - 11 februari 2010 21:12


Var med och tävla...de finns så mycket fina grejer..



http://mittlivplandet.blogspot.com/2010/02/vinn-bakkit-fran-bagaren-och-kocken.html


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards