man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 5 mars 2008 21:48

frågor.


1. Hur gammal är du om fem år?

Då är jag 31 ( åå fy fan vad gammalt)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
mamma


3. Hur lång är du?

165


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

wallander


5. Vem ringde du senast?

Stefan


6. Vem ringde dig senast?

Stefan



7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Varor från Hm hämtas efter kl 18..(jippie)



8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta.


10. När såg du senast din mamma?

nyss


11. Vilken ögonfärg har du?

Grön/blå



12. När vaknade du i dag?
07.30


13. Vilken är din favoritjulsång?
många



14. Vilken är din favoritplats?

Vet inte riktigt....


15. Vilken plats föredrar du minst?
sjukhuset..



16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Sveg el Berget



17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mina drömmar när jag hade feber...



18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
kommer inte ihåg..



19. Hur stor är din säng?
180 cm.



20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan



22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 st



23. Hur många landskap har du bott i?

oj..får se, 3 kanske



24. Vilka städer har du bott i?
räknas Hede och kramfors som städer...=)



25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor på vintern,barfota på sommaren


26. Är du social?
alltid


27. Vilken är din favoritglass

just nu Fäboglass- choklad


28. Vilken är din favoritefterrätt?
friterad banan med glass



29. Tycker du om kinamat?
Ja!



30. Tycker du om kaffe?
jao



31. Vad dricker du till frukost?
Te,juice



32. Sover du på någon särskild sida?
somnar alltid på vänster



33. Kan du spela poker?
Nix



34. Tycker du om att mysa/kela?
jaaaa!



35. Är du en beroendemänniska?
nja



36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

ja



37. Vill du ha barn?
Ja.


38. Kan du några andra språk än svenska?
knacklig engelska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nää



 40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng



41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder



42. Äger du dyrbara smycken?
nja..



43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
jag kollar aldrig på tv men Roomservice är bra.



44. Kan du rulla med tungan?
vadå rulla?


45. Vem är den roligaste människan du känner?
de är många som är rolig



46. Sover du med gosedjur?
nix


47. Vad har du för ringsignal?
trasdockorna



48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
kanske på vinden



49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ett par röda jeans från hm



50. Flirtar du mycket?
nix


51. Kan du byta olja på bilen?
om jag måsta så kanske



52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.


53. Vilken var den senaste boken du läste

läser aldrig böcker


54. Läser du dagstidningen?
Aftonbladet/öp

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
ja



56. Dansar du i bilen?
nää men sjunger...=)



57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
radiorix



58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
kontrollnr till en sak



59. När var du i kyrkan senast?
Jul



60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Sören Gustavsson och Biggan



61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en natt sen höll jag på att dö av allergichock..



62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
min syster kanske..



Ni får sno denna lista av mig om ni vill...jag tycker sånt här är kul ibland.



Av Anna-Karin Pettersson - 5 mars 2008 15:03


Jaa jag har fått ett jobb..nu är de klart.. och jag är superglad..de ska bli så skönt att få en riktig inkomst framförallt veta hur mycket man får..=) 1a April börjar ja..så denna vecka tog jag sportlov..kände att jag hade råd att avvara mina stämplingsdagar nu..jag ska sluta stämpla oxå..de här kommer bli ovant..


Vaknade i morse och de var strålande sol..gud vad härligt tänkte jag,men solen lurades idag..de blev ju mulet innan jag hann ut men de var skönt med en promenix ändå..imorn kommer mina kusiner, då är de slut på friden men de ska bli väldigt kul..vi ska åka skidor, och sen måste jag såklart ta med dom på badhuset.. jag som fått årskort av min chef..Stort tack! kunde inte bli bättre..sen får vi se vad vi hittar på..tyvär så är de vädret som styr mycket oxå men jag har beställt sol iaf..


Vad frusen jag blev nu..måste lägga mig under filten en stund tror jag..jag som har sportlov..thihih!!!=)


/superglad



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards