man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under juni 2009

Öp

Av Anna-Karin Pettersson - 29 juni 2009 18:10


Inte varje dag man är med i tidningen heller..men idag var jag och Maria med på bild..=) jag älskar Överbergs loppis..


http://op.se/harjedalen/1.1156410

Av Anna-Karin Pettersson - 29 juni 2009 17:55


Jaa de är äntligen sommar nu..jag bara njuter av dagarna jag är ledig,jag får ligga vid svegssjön och pressa lite..=) sååå underbart!


Imorn ska jag jobba..men jag har ju världens bästa jobb oxå ibland när de är finväder så jag klagar inte..


På onsdag bär de av mot Dalarna på en liten minisemester med brudarna..vi ska besöka isbjörnarna i Orsa,sen åker vi vidare mot Leksand..bo i stuga och hade mysigt..avsluta de roliga med att gå på sommarland..=)sen hemfärd och här hemma väntar den årliga/roliga björnfesten...TJIHOOOO! livet leker....




vi hörs/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 24 juni 2009 22:18


Jaa nu har det gått snart 1 vecka sen de var midsommar och jag har inte fått för mig att blogga..men nu är jag i gång..midsommar i Risbrunn var mycket skojsigt..tack systrarna Hjort för en jätte rolig midsommarafton..


Här kommer lite bilder sen dess och jag lägger upp alla bilder på facebook nån annan dag..för nu ska jag sova...

Av Anna-Karin Pettersson - 18 juni 2009 10:44


Jaa nu är de äntligen midsommar snart..jag kör en tävling såhär inför helgen..dettta är midsommar för 2 år sedan..kan ni gissa vem de är på bilden? jag har svårt själv att veta till 100% vem de är..=)


GLAD MIDSOMMAR! återkommer efter helgen...

Av Anna-Karin Pettersson - 16 juni 2009 09:44


De närmar sig midsommar..=) men innan har jag massa saker jag ska göra,de ska göras laxtårta m.m


Tisdag= jobb på miniboden och sen spela golftävling ikväll..jag ska putta åt Am..får se hur de går...

Onsdag=  Tupperware party el barnvakt

Torsdag= Smörgåstårta hos Am

Fredag=  MIDSOMMAR! då bär de av till Risbrunn..bara de inte regnar..



Nu kurrar frukostmagen


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 juni 2009 15:02


De regnar och regnar..hur mycket vatten finns de i himmlen igentligen.Jag tror jag flyttar till ett annat land snart..jag vet att man inte ska klaga på vädret,el klaga kan man göra men de blir inge bättre...men nu börjar jag bli jävligt less på detta väder..är de för mycket begärt att ha varmt Juni,juli,augusti??


Idag har jag iaf bakat..fick nåt anfall och då är de bäst att passa på..de blev kärleksmums och chokladbollar,så de är bara att komma och fika..=)


Nu tror jag soffan under en filt locka..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 11 juni 2009 20:26


Nu har jag gjort helg..skööönt! fast man kan lika gärna jobba när de ska vara sånt här trök väder..=(börjar bli less nu..vart är sommaren???


Vad händer i helgen då? nån som har nåt förslag??


 Jag vill att de ska bli midsommar nu..de ser jag fram emot..en heldag i Risbrunn..inte ofta man är där på fest..el jag har nog aldrig varit där på fest..jooo föresten! största syster Hjort har ju haft en och annan fest där..så de här blir andra gången..hoppas de inte händer några större tragedier ( hur fan stavas de) denna gång?????=) thihi!

Nu när jag tänker efter så har jag firat nyår i Risbrunn oxå..jag har visst varit där flera gånger..=)


Imorn ska jag vara 3-barns mamma igen..skolavslutning..de måste firas med en fika på kondis tycker jag..


Nu måste hängas tvätt!


/akp







Av Anna-Karin Pettersson - 11 juni 2009 20:25


Nu har jag äntligen lagt in bilderna sen Stefans student..så här kommer 2 bilder på min söta bror..=)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards