man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under juni 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 27 juni 2010 21:30


japp! har överlevt midsommar oxå..tack alla som var med för en super rolig kväll och  extra tack till Maria och Sebbe som bjöd in till fest..och nu är altanen invigd oxå..mycket fin..=) jag vill oxå ha ett hus..värdelöst att bo i lägenhet..suck..

kort kommer en annan dag då jag har tid/lust att sitta vid datorn länge för med min sega dator tar de en stund att lägga in dom..


Nu ska jag jobba 1 vecka till sen har jag 2 veckors semster..då ska jag bara vara..sola,bada och må gött!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 22 juni 2010 12:36


Dom här snygga byxorna från koola Anna säljer jag..jag är för fet för dom och dom är för snygg för att lika i garderoben och vänta på att jag ska komma i dom vilket aldrig nog kommer inträffa..säljes för 350 kr och dom är lite använd..baggie modell och storlek M dom är små i storleken..ring mig på 070-3544236





/







/akp     

Av Anna-Karin Pettersson - 16 juni 2010 22:10


Jag glömde ju att lägga upp bilder på Maja när hon fyllde 1 år..men bättre sent än aldrig..här får hon en jättefin sommarklänning med leggins till från Pop..=) de går bra med mjuka paket än så länge..


  

 




Den här killen blir man lika glad av att se varje gång man träffar han..han är alltid så här glad..han stråååålar..Simon "lill Anton" Rösnäs.. 

  


Ni är så söta...


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 14 juni 2010 13:57


Jag vet inte vad de är för dag idag..man blir förvirrad när man jobbar helg..men jag vet att jag snart ska gå på jobbe iaf..=) de går bättre och bättre för mig på Ica..de känns bra..


De som känns mindre bra är att jag lider av yrsel..måste kanske kollas upp..jobbigt är de..=(


Och jag saknar min Ellen och hennes mamma..men nu är de bara 3 veckor kvar innan vi ses..*längtar*


/akp



Av Anna-Karin Pettersson - 13 juni 2010 10:09


De har varit skönt med en lugn helg..jag och min kropp behövde de..nu vill jag bli fri min hosta bara..NUU!


Nu blir de en promenad och sen ska de jobbas!



/akp





Av Anna-Karin Pettersson - 8 juni 2010 21:04


Nu har jag börjat på ica på riktigt..de känns bra...fick t.o.m vara ledig 2 veckor i sommar..TACKAR!


för övrigt så undrar jag vart sommaren är..ge mig VÄRME tack!Nuuuuu!


Jag känner mig lite krasslig..så jag tror de får bli sängen nu med 2 alvedon och hoppas jag vaknar imorn och är bättre..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 6 juni 2010 15:05


Hipp hipp hurra för världens bästa syster Ida..Stort grattis på din dag min älskade syster..jag kommer snart med tårtorna..=)

Massa KRAMAR till dig!



  




Av Anna-Karin Pettersson - 1 juni 2010 22:29


Oj oj vad de bloggas här..skärpning på mig!


Stort GRATTIS till Sebbe som fyller år ...  


Och GRATTIS till Anna och Björn som fick en prinsessa idag..nu är väl Lovis och Nike stolta storasystrar..en liten att ta hand om..skoj skoj!




/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards