man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 25 mars 2008 10:16


Rätt skönt att den är över faktiskt..Har varit en hård men väldigt kul helg..

Torsdag skulle man ljumma upp lite inför dom kommande dagarna men de går inte alltid som man tänkt sig...blev för mycket jäger helt enkelt..folkan säger jag inte så mycket om...


Vaknade tidigt på fredamorgon som vanligt..Mobba hämtade mig och vi drog till Lars..där var de full groggning på gång..suck..fattar inte att dom klarar att dricka grogg kl 10 på förmiddan..sen drog dom iväg på skoter och vi åkte hem och tog igen oss lite..svirade om och tog nya tag....mot Lofsdalen...vi var hela 21 st som åkte taxibuss...bra drag i bussen...


mindre skojsigt att vakna på lördag och var klen..jag som aldrig brukar vara bakfull..=( vet hur de känns nu..suck...piggnade väl till frammåt kvällen..var på middag och Am ville att jag skulle med på skalet men jag banga..


Resten av helgen har jag umgåtts med la`familja..åkt skoter,fiskat,grillat..bara haft jätte mysigt..


och påsken gjorde en dunderförkyld oxå..skönt att vara ledig lite denna vecka oxå..för sen börjar allvaret..=)


nu mot badhuset...


/tjingeling

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards