man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 25 november 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 25 november 2007 14:03


har haft en lugn och stillsam helg..på fre jobbade jag och de var jätte mycket folk..men de är kul när de är ruschigt el hur de stavas..de blev tydligen inge julbord på thai så vi ska köra thaibuffe varje helg fram till jul nu och de kommer gå sååå fort och  man  måste börja köpa julklappar..fast jag har varit duktig och köpt 3 st redan..längtar tills vi ska åka och julshoppa..fast jag längtar inte efter att trängas med folk..=(


Malin har varit med mig hela helgen oxå..dom andra åkte till Bollnäs men hon ville stanna hemma med mig och de fick hon ju såklart..hon var  på tjejmiddag igår..sen har vi bara myst,bakat chokladbollar,åkt lite skoter m.m


denna vecka ska jag julpynta..de ska bli kul att få plocka fram allt igen..sätta upp nya gardiner som jag köpt..


på tors ska jag ha ljusparty så alla som känner sig lite sugen på nya dofter el nya ljusstakar och lite fika är hjärtligt välkommen hem till kl 19.


nu ska jag slöa mig lite i soffan innan middagen..

/tomten

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards