man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 1 november 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 1 november 2007 18:33


ja det kan man säga...jag vill INTE jobba i helgen..jag vill gå ut och festa med mina vänner..men Denise har kommit på att jag måste jobba både fre och lör kväll..JIPPI! fast jag får väl komma lite senare till festen..måste se det postiva(fast det är svårt)....att jag tjänar pengar och att jag ändå kan gå ut sen..men jag hade vela varit med på middan med er alla..men men...ni kanske spar en lite matbit till mig ..=)


igår hade vi middag för proos.. överraskningsmiddag..thihi! för att hon har klarat av att bli frisör och klarat gesällen..GRATTIS igen min vän!du blev lite paff va..du som skulle på middag hos mig bara..men mycket trevligt var det iaf.


idag kom min älskade  syster hem från Thailand..ska åka och träffa henne snart..ska bli kul..kanske man får nåt fint..=) och se hur brun dom är fast dom haft regn varje dag nästan..


det var allt jag hade för denna gång..återkommer med helgens bravader sen..på lördag ska jag ta med mig kameran så jag kan lägga upp bilder på en gång och inte ett halvår senare..


/kajsa





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards