man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 18 november 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 18 november 2007 19:35


När man fyllt 50 år så är man på dösida...hahah den var bra..då har man hälften kvar då...

i helgen har de varit kalas..moder jord som fyllde 50 år... den där hemliga resan gick till storhogna,men de visste jag men fick inte säga nåt eftersom de var en överraskning till mamma..vi åkte dit och hon fick 2 sköna behandlingar..vi övriga satt i baren medans..tacka man inte nej till..skulle bubbla men det var fullt ´hela tiden..suck..överlevde ändå...sen åt vi en god middag..de var buffe och servitriserna var nya som de såg ut..har mycket att lära sig..men att ett glas vin kosta 75 kr har jag fortfarande inte smällt..fy fan vad dyrt..jag har varit med om att det har kosta mer än 50 kr ibland men 75 var de värsta jag varit med om..


Lördag: fullt upp med mat och bestyr hela dan..några kom vid 2 redan och resten vid 6..men vi fick plats fast jag hade hjärtklappning ett tag när jag såg hur många dom var..=) mycket god mat som lagats av mästerkocken Anna-karin och mamma Ann-Christin..alla var nöjda hoppas jag..vi sjöng och hade trevligt hela kvällen..men idag är man lite seg..såklart sist i säng var man oxå..


nu står julklappar högst på listan..jag har faktiskt köpt en iaf..Bra gjort av mig..

 nää nu ropar soffan på mig

ha de gött

/festfixarn

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards