man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 5 november 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 5 november 2007 20:25


fan vad trött jag har varit idag efter helgens få sovtimmar..

börjar med fre,jobbade då till kl 22..segt folk som sitter länge..suck..men kom ikapp bra tyckte jag ändå..var på mysen och det var kul..trodde det skulle vara mer folk faktiskt..åkte till berget på natten..eftersom jag var hundvakt..tack Nisse för skjutsen!


lördag: jobbade på kvällen..men bara till kl 21 för då kom underbara Ann-Lis och bytte av mig till stägning..fy fan vad glad jag var för de...Tack snälla du,vet inte hur jag ska tacka dig riktigt..då åkte jag till syster och bytte om lite,fick go grogg av Ärna-maria så man kom igång lite..men det var inte så värst bra party stämmning där så jag och Stina drog till lars på fest och där var det verkligen fest..mycket skoj..och hela Sveg var nog där tror ja..drog på folkan och där var det oxå skoj som fan..kom dock hem sent..=(och tack kepan för hela ölen på min jacka..jag skickar räkning på kemtvätt..=)..


Söndag:pallra sig upp och åkte till Rätan på dop..Hampus ville nog inte bli döpt..han skrek hela tiden..men väldigt god smörgåstårta var de iaf oh mycket fina presenter fick han..jag åt mest av alla...=)..*mums*


joo jag som skulle ha med mig kameran i helgen,hade de på lör men knäppte 3 kort..jag är fan så kass..måste köpa mig en bättre kamera så det blir kul att knäppa igen..så det blir inga bilder sen i helgen tyvär..


nu blir det soffan.

/ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards