man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 19 oktober 2007 13:51


vad skönt det är med fredag...har jobbat hela veckan..så nu känns det skönt med helg..men helgerna går ju tyvär ännu fortare..

nu har min kära syster åkt till Thailand..jag är såååå avis på dom..jag var för tjock för handbagaget =( jag vill oxå åka dit det är varmt och skönt..nån som vill följa??


planer inför helgen då? joo ikväll ska jag jobba 2 tim för Marit,sen ska jag på hockey om jag har nå sällis..

imorn blir det skogen..fast man är lite skraj nu efter allt som hänt med alla björnar..men man är väl jägare och går ut ändå..

imorn kväll blir det middag på thai med brudarna..tur vi har svensk ala carté där nu..är skapligt less på thai maten som man måste äta varje dag till lunch när man jobbar..suck..sen hoppas jag att det är lite fest efteråt..jag är lite fest sugen..


nu ska jag vila middag så jag orkar med kvällen..

det var allt för denna gång..

/ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards