man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 4 oktober 2007 21:21


Nu har jag oxå en egen dator..det är såååå skönt..kan inte fatta hur jag klara mig utan..nu kankse jag kan ha bloggen mer uppdaterad iaf..ska försöka åtminstone..


Denna vecka jobbar jag på dagis,thai imorn kväll och på skoaffären på lördag..gäller att ligga i..sen tror jag det blir en lugn hemma kväll med mamma på lördag,det var ju 2 dagars förra helgen.


Fredag och Lördag: middag hemma hos mig med brudarna, det var länge sen, Tack för en trevlig kväll brudar!,sen ön för bartömmning..nog tömmde vi den som det kändes på lördag morgon när kl ringde halv åtta..då var det bara att masa sig upp för att åka till Nälden och spela sista matchen för i år..vi vann med  7-0..

hemresan var det lite fest,kom bara hema och svira om,sen bar det iväg på bocken.. Myran den svikarn lovade el erbjöd sig till och med att köra och sen banga och sen fixa en ny chaffis till oss som redan var fulla bilen..starkt jobbat..vi har nu en skjuts tillgodo..men vi kom iväg som tur var..så jävla kul var det...längtar redan till nästa år..kanske det kommer in lite bilder..fast dom är så fula så jag kanske behåller dom oxå..


nu ska jag vara lite social med mamma som är här och hjälper mig  med mina gardiner..


puss och kram..nyp i stjärten



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards