man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 11 oktober 2007 13:45


idag har jag och mamma haft bakdag..det blev mycket goda saker,bullar,sockerkakor och jag gjorde goda muffins med vit choklad,daim och gelehallon  *mums*..ska jag vara ärlig så fick jag lite julkänsla,det snöade ute och det var precis som vi julbakade..men det står inte på förens det är jul..dags att tänka på klapparna snart..ååå vad mysigt,jag älskar julen!


vart tar veckorna och tiden vägen..dom bara försvinner...en del veckor går extra fort, denna vecka har Malin och Madde varit hos mig,jag jobbar kvällar..annars inte gjort så mycket...skönt med helg snart,i helgen blir det ev jakt på lördag och på söndag ska jag och Maria stå på loppis på folkan..att man har så mycket grejor som man dragit på sig,sen rensning av garderoben har det oxå blivit så det passar bra med en loppis nu..välkommen att fynda!


jag lägger ut en bild på mina goda muffins iaf...


det var allt jag hade för denna gång

/kajsa

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards