man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 14 oktober 2007 20:03


eftersom min syster tycker jag skriver så sällan så ska jag skriva nu iaf..jag har ju ide torka ibland,då går det inte att få ner nåt..


i helgen har jag inte gjort så mycket...jobbade på fre kväll..igår åt vi middag på berget..mycket trevligt..så det har varit en lugn helg med andra ord..

idag var det loppis på folkan ,jag och Maria gjorde ett tappert försök att bli av med lite grejor som bara ligger..och det gick rätt bra faktiskt..det är ju  kul att stå där oxå och mycket folk var det.. 


annars känner jag mig lite halvkrasslig i kroppen..vet inte vad som spökar..men det är väl bara att ladda inför en ny vecka nu..har fullt upp med jobb denna vecka oxå och det är kanon eftersom mina stämplingsdagar tryter lite..jag vill ha ett jobb..hoppas mina önskningar går i uppfyllelse snart..


nä nu ska jag spela lite betapet...jag är beroende av det spelet..det är så kul..kan inte sluta..


men på återseende/ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards