man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Regn..Regn..

Av Anna-Karin Pettersson - 13 augusti 2007 15:09


varför kan det inte vara sol för..blir så less på allt regnande.men men inget att göra åt..bara göra det bästa av situationen..är iaf leidg på dagarna..ska jobba kvällar denna vecka,men alltid något.


I helgen var det rätt lungt,var sugen på att åka till vemdalen i fre men det blev inte så,åkte till Mora med en sväng i  lör..fick med mig ett par jeans hem iaf,annars var det dåligt..kom hem och bestämmde mig för att åka tll vemdalen denna kväll istället,fast vi hade match igår som hängde över mig så jag tog det väldigt lungt..inte likt mig men.. vi vann matchen med 7-1..vi är grym.=)


idag har det regnat hela dan..jag har varit och snusat lite på Hampus som är nu över 2 veckor gammal..såå gooo och liten. man blir lite sugen faktiskt..men det får vänta ett tag till..inte ska man ha så bråttomt inte..


nu hade jag inte så mycket mer att skriva..det händer inte allt för mycket i sveg nu..snart slut på sommaren oxå..mot mörkare tider..det är väl rätt mysigt det oxå men sommaren är jämt för kort.


/Tjing

 
 
Isabell

Isabell

15 augusti 2007 11:37

Hur var det i V-dalen? Mkt folk? Själv hoppade jag den i år, hörde att det skulle kosta multum att gå in:) Hoppas allt är bra! Kram Isabell

http://bellalilla.blogg.se

 
Ingen bild

Syrran

15 augusti 2007 21:44

Ja matchen gick ju bra trots att veteranerna va med =) !! Mycket länge sen jag hade sån träningsvärk som jag haft, men det va skoj iaf =)

 
Ingen bild

AM

16 augusti 2007 09:17

Det kostade multum, med det gör det ju varende år. 200kr fast man kom efter ett

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Pettersson - 1 maj 2013 16:55

  Jag tar en paus här tror jag..vet ändå aldrig vad jag ska skriva och då kan jag lika gärna strunta i det..man vet ju vad folk gör ändå nu genom facebbok,instagram m.m.   Jag tackar för mig så länge..kanske kommer åter senare..man vet aldrig.....

hej

Av Anna-Karin Pettersson - 16 april 2013 11:30

  Har haft magis..fy fan vad jag hatar att vara sjuk..är bättre idag men känner mig inte så stark än..vila vila vila..och försöka äta nåt..   Det känns underbart att de är vår ute och de är plus grader..man kan hänga udan varma vinterjackor..så...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2013 19:46

  Nu gör jag ett nytt försök och söker in till universitetet..håller tummar och tår för att jag lyckas denna gång..=)   Nu vill jag ha vår men helst sommar..iaf varmare väder och snön får gärna börja tina bort..jag orkar inte med massa kläder n...

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2013 11:18

  Ligger hemma och är sjuk..tycker synd om mig själv..men nu ska jag vara hemma så jag blir frisk nån gång..jobbigt att gå och vara halv hängig hela tiden..om de bara kunde finnas nåt dundertablett som man kan ta så blir man frisk på en gång..hatar...

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2013 11:07

  Vad ska jag göra med min blogg? jag vill göra nåt kul..vara mer aktiv..jag själv älskar ju matbloggar och jag älskar laga mat..men eftersom jag inte är så flitig på att laga mat till mig själv varje dag så är ju inte de ett alternativ.. Jag vil...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards