man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 6 augusti 2007 21:24


och jag är så lycklig..jag är så lycklig för solen är min bästa väään..

äntligen kom solen och värmen...återstår att se hur länge det håller i sig bara.. jag brukar inte be till gud men skulle kunna göra det nu och få sommaren att stanna ett tag..please!


jobbar och står i..men jag har ju världens bästa jobb som får vara ute när det är så här fint..

ja vad har hänt då..i fredags jobbade jag och det var dåligt drag på ön,skönt att jag valde att jobba istället för att göra levern ledsen igen..bra val av mig..känner mig stark,i lördags var det surströmmingsdax som jag längtat efter..mycket gott!hoppas man hinner med  det en gång till i sommar..


vad händer i helgen då..mycket olika bud

- Cityfesten

-country festival

-Rättvik

-vara hemma och ta det lungt

jaa jag måste fundera..har några dar till på mig.


nu kurrar magen efter ett hårt träningspass..sen väntar nog sängen tanke på att klockan ringer 06,00 imorn..SUCK..


proos min vän din stackare,jag tänker på dig gumman!snart blir allt bra igen..många kramar till dig


/soldrottningen


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards