man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 23 augusti 2007 18:00


jaa fast man är halft handikappad så har man tjänat en slant..plockade lite blåbär och tjänade 500 pix..det tog max en halv timma...det är bra timpenning tycker jag och dessutom plockade jag med vänster hand..är rätt nöjd själv..=)


idag var man VIPinbjuden på Dollarstore..fan va stort det var,och jätte fint och mycket man kunde handla fast man inte har några pengar..hittade iaf köksgardiner och lite annat smått och gott..inte nog med det så fick  man champagne med el utan alkohol..gissa vad jag tog?(alkoholfritt)fast man är ledig..och tilltuggen var oxå jättegod,måste nog gå dit imorn oxå för att få smaka igen..thihi!


det närmar sig bröllop oxå..önska att jag fick ta av mig gipset under lördagen bara..här klär man upp sig och försöker vara fin så ska ett jävla gips förstöra allt..men men inte så mycket att göra åt..


nu ska jag ta mig en promenad i det fina vädret..


/kajsa


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards