man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 21 augusti 2007 09:39


japp i lördags var man på fest..mycket trevligt och roligt..åt och drack och dansade såklart efttersom vi var balettdansöser..och dessutom vann första pris..Tack!

lite senare på kvällen var det tydligen dragkamp..tävlingsmänniska som man är så tog man väl i för kung och fosterland..kände inte först att det gjorde ont i fingret, men efter ett tag tyckte nog min kära vän Marlene att vi skullle gå på sjukan ändå..och det är jag glad för nu..fick tillbringa hela söndagen på akuten i stan..mitt finger är brutet...SUCK...nu går man gipsad i 4 veckor och sjukskriven..jag är skapligt less redan..nån som vill byta med mig..men festen var kul så länge det vara..tack Ruben och Jonas för en trevlig kväll!


kankse kommer in lite bilderm sen om ni har tur. lite dålig på det.


orkar inte skriva så mycket mer,får ju skriva med vänster nu oxå,,det är jätte svårt..


/ejkej


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards