man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under mars 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 2 mars 2009 21:13


Helgen har varit underbar och skojsig..i lördags var vi på svegssjön hela dan och grillade korv och bara myste..de är så underbart när solen skiner och man får vara ute med trevligt sällskap..Sen var vi på thai och åt en god middag..Tack Åse för en trevlig och bra kväll..ni gjorde de superbra..vidare mot Lars innan vi drog på folkan..tyvär så är alla svegare lam som aldrig går ut när de är nåt..men dom borde oxå annonsera lite bättre tycker jag..men de var skoj ändå!


Jag har ju numera en kamera som jag hade med mig oxå i Lördags..de är ju skit kul att knäppa lite kort..=)


Denna vecka är de sportlov..då längtar man tillbaka till skolan lite..tänk att få ha sportlov och åka till nån stuga och bara mysa..nää nu är de bara att kämpa på och jobba..


/pössen



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards