man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under mars 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 18 mars 2009 17:56


Hur blir man miljonär? jag önska jag hade några miljoner..de är så mycket jag vill göra..ex köpa mig ett hus..de finns ett hus i Sveg som jag skulle vilja bo i och de är kanske till salu snart och då har inte jag råd att köpa de..=( fan vad less jag blir..är även less mina grannar som spelar så högt så snart måste jag köpa nya vinglas till vitrinskåpet som har skallrat sönder..när man inte ens kan sitta i sin egen lägenhet och kolla på tv för vitrinskåpet hoppar högt så jag hör inget..då blir man skapligt less!jag vill inte vara nån gnäll apa men de finns ju gränser kanske..el??rätta mig om jag har fel...


Önska iaf att jag hade ett jobb..är less på att aldrig få nån riktig inkomst som knappt räcker till räkningarna..suck..


Detta inlägg blev bara gnäll,men de får vara så..måste få gnälla av sig ibland oxå.. så nu ska jag kolla hur man blir rik..spela på hästar?? de är tråkigt..nåt annat spel kanske? hitta en rik karl?? nåt mer förslag??


Nu blir de middag!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 15 mars 2009 19:26


Men vilken underbar helg..de finns inte ord..SOLEN är min bästa vän..=)

Har suttit på sjön hela helgen och mest lapat sol..de nappade sådär igår men idag fick jag massor av firrar..=) grillat korv och bara myst..solgrop har jag oxå hunnit med och byggt,el pappa var de som grävde..jag kollade mest på och sen njöt av en öl i den..=)..


Hoppas de blir fint varje helg nu tills snön försvinner..de skulle vara underbart gött! iaf i påsk har jag beställt fint väder..


Nu blir de soffläge..man blir trött av att vara ute en hel dag i solen och friska luften..


/soldrottningen



Av Anna-Karin Pettersson - 12 mars 2009 17:17


Idag känns de lite bättre..inte helt hundra men okej..jag kanske har magkatarr igen..tog nån tablett igår och idag,får se om de hjälper..imorn ska jag på jobbet..blir ju så rastlös av att vara hemma oxå..=( och de är typiskt att man har massa jobb oxå när man blir sjuk..


i helgen blir de väldigt lungt...jag vill åka skoter..men jag har ingen skoter och de är sååå tråkigt! nån som vill låna ut sin kanske.??jag vill,vill,vill,vill..till holmvallen och äta en kolbulle el grilla korv nånstans..och så vill jag att solen ska skiiiina!


Nu ska jag åka och hälsa på min Hampus..=)



pöss





Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2009 18:47


Jag är sjuk..nåt konstigt sjuk..trodde att jag skulle få magsjuka,men de kom/kommer inte..men de bubblar i magen och jag är konstant hungrig fast jag äter,har ont i kroppen och orkar inte vara uppe så länge i taget..kan nån säga vad de är för sjukdom?? vill inte må så här..har lega hela dan i soffan..trodde jag skulle kunna jobba imorn,men jag vet inte..tror jag blir hemma och kurerar mig..=( man får ju liggsår..suck...jag vill jobba...kan man trolla bort de som gör att jag mår så här...finns de nå dundermedel??


Nu ska jag dra mig tillbaka till soffan..har varit uppe för länge nu..börjar kännas..


/sjukling






Av Anna-Karin Pettersson - 9 mars 2009 22:24


snabb sammanfattning av denna dag..


Eva kom och drack en kopp kaffe..de var länge sen vi fick surra lite nu..måste vi göra om.

Drog på dollar i några timmar och fixade med mina lampor.


Sen innebandy nu ikväll..den gick skit bra idag..kors i taket..synd vi var så få bara..(jobbigt)

Nu fika och sen läggdags..imorn ska jag på dagis till mina söta barn..=)


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 8 mars 2009 11:13


Fredag- Jag åkte på skalet fast jag inte skulle de..men de var grymt mycket folk och skoj! ångrar inte att jag inte åkte..=)fast jag är ännu mer pank nu...men men..nudlar är billigt!


Lördag-  Sov typ hela dan..eftersom vi kom hem kl 5 på fredag natt/morgon så var jag skapligt trött..sen var vi bjudna på middag..GÖTT!


Söndag-  Jaa så är vi här..tråkiga söndag..usch jag gillar inte söndagar..finns inget att göra + att de är skit tråkigt väder ute oxå..om de kunde bli vår nudå med massa sol..=) inge mer snö..nu får de vara nog..de var nån som sa att vi inte haft så här mycket snö sen 1988 el nåt sånt..de stämmer säkert,fast när man var liten tyckte man alltid de var mycket snö..


Nu tror jag att jag ska lägga mig i soffan och kolla på pistvakt..slår väl ihjäl några timmar iaf..för jag lär ju somna..de gör jag alltid när jag kollar på film..


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 4 mars 2009 16:25


ONSDAG!


-Jobbat på dollar..

-skit ont i mitt knä ( förmodligen måste jag börja använda knä skydd igen på bandy träningarna..suck..

- Huvudvärken kom på eftermiddan ( dricker för dåligt)

Funderar hur man gör när man rånar en bank- jag vill åka på skalet på Fredag men jag är pank..=( fan oxå....


- Ska jag hälsa på Herman =)

- Nu ska jag lägga mig och vila en stund och hoppas på att  huvudvärken går över..



/Akp

Av Anna-Karin Pettersson - 2 mars 2009 22:28


Jag tyckte dom här korten var så fina så jag var bara tvungen att göra nåt fint med dom..tänk att jag fick till så fina kort med lite alkohol i kroppen..=)imponerad över mig själv..


Ni är så fina..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards