man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 31 mars 2009 15:15


Varför gnäller man på vädret?? de är nåt man ABSOLUT inte kan göra nånting åt..så varför lägga ner energi på de..nu ska jag sluta med de..de blir inte bättre av gnäll..jag ska bara yttra mig  lite när solen skiner..=)


Jag kom av mig i städningen som jag visste jag skulle göra..suck..ge mig ny kraft tack! har iaf köpt en ny pärm som jag kan sätta in alla papper från detta år som bara ligger i en mapp och skräpar..de kallas ju oxå städning tycker jag..


Nu ska huvudvärken botas...sen får jag se om de finns nån kraft kvar till nåt annat..


/pöss

Av Anna-Karin Pettersson - 31 mars 2009 09:59


Idag är jag glad..solen skiner ju..underbart och jag är ledig..(läs arbetslös)

har varit uppe med tuppen..kan inte sova på morron sen vi ställde fram klockan..jag har städat,iaf nästan allt..får fortsätta sen..


står på schemat idag..


- Städa

- följa farmor på affären

- Hämta Madde och kanske fika med henne

- Malin kommer

- Förhoppningsvis fortsätta städa


skulle vilja ta en promenad men de hinns nog inte med idag..=(


Nu måste jag skynda mig att plocka upp klädhögen som ligger nedanför sängen innan jag ska ut...


/pling






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards