man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under januari 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 8 januari 2009 23:09


Jaa jag klaga på att jag frös så mycket i förra inlägget..de stämmer men nu helt plötsligt blir de plusgrader..de kan ju få vara sisådär -5 iaf..aldrig är de bra..


Idag blev de fika med Marlene och Melvin,han har lärt sig att säga vissa namn nu och jag har många smeknamn redan och nu har jag ett till...Ankan..=) fast jag ska glädja mig åt att han sa Karin oxå i ett svagt ögonblick..


Jag har även varit på dollar och jobbat idag..inventerat..de är fan inte de roligast men vad gör man inte..blir galen att sitta hemma oxå..måste nog ut på Sveg och kolla lite om de finns nå mer jobb..jag vill plugga men jag vill inte plugga upp betygen som jag måste för att komma in på högskolan..SUCK..kan nån göra de åt mig tack!


Nu ska jag sova..inatt fick jag sova utan att bli störd..får se hur de går inatt då..


                       (och jaa jag har köpt biljett till Lars-Kristerz)

natti..

Av Anna-Karin Pettersson - 7 januari 2009 19:28


Varför ska de vara så förbannat kallt..jag fryser ihjäl snart..går konstant med tjockstrumpor och tjocktröja på mig inne..vill ha VÅR/SOMMAR..


Nu har vardagen satt igång iaf..jobbade idag,roligt att träffa alla barn igen..=)mindre roligt att kliva upp i morse,var som en dö sill,de kan oxå bero på att jag vaknade halv 1 och var vaken till 2 för min granne älskar tydligen att spela på nätterna..jag blir galen snart..=(


På lördag bär de nog av till storstan för att hämta hem Stinas saker..jag hade sett fram emot att få gå ut och äta på Lördag men vi kommer så sent..=( men ikea besök och en sväng på stan blir bra..


Nu ska jag städa bort resten av julen..bäst att jag håller i gång ett tag till innan jag somnar..


/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 4 januari 2009 20:06


Så är man sliten igen då..var på 30 -års kalas igår..mycket trevligt,god mat och bra musik..Tack Magnus för ett fint kalas!(som vanligt tog jag inga bilder)


Snart börjar de bli vardag igen..de känns skönt..man vet aldrig vad de är för dag..

Denna vecka bär de nog av till Stockholm en sväng..ska flytta hem Stina som ska bli granne med mig..de ska bli skoj..=) då ska hon få bjuda på mat varje dag...=)och inflyttningsfest räknar jag oxå med...=)


imorn ska jag kanske vara med Matilda när dom andra ska åka skidor..bara de inte är så kallt så man kan vara ute lite..roligt att få vara med lill fisan min..

Nu blir de soffan igen..


GOD FORTSÄTTNING!


Av Anna-Karin Pettersson - 1 januari 2009 21:30


jaha då var de 2009 då...ska bli kul att se vad detta år har att erbjuda..


Satt och funderade över vad som hänt 2008 men jag kom inte fram till så mycket..

Januari- en kall och lång månad

Februari- min födelsedag

Mars---

April-jag får en fast anställning på lilla hotellet

Maj-Jag,Proos och Hanna åkte till Grekland 1 vecka

Juni--

Juli--semester-Rättvik

Augusti--jobb

September-jag blir uppsagd =(

Oktober--

November ---Forum

December-Ledig och Älskar julen

Inte sånt händelserikt år...men som sagt jag hoppas de blir bättre..


Jag har överlevt julen och haft väldigt skoj,nyårsafton var jag hemma eftersom min plånbok sa ifrån riktigt ordentligt oxå..suck..hade sett fram emot Lofsdalen..men men..


I julklapp fick jag de mesta jag önska mig såsom

-Pengar

-miniplattång

-Vinglas( ittala)

-Presentkort på Carinas hudvårdsstudio (de ska bli ansiktsbehandling)

-smycken

-Astrid Lindgren filmer

och sen massa annat oxå..


Nu ska jag nog göra kväll snart..jag som skulle ta de lungt igår...nää fy vad trött jag är..


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards