man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 12 januari 2009 16:40


Jaa då var vi hemma igen efter snabbvisit  till Stockholm..vi åkte ju via Sundsvall oxå för att ta upp Ida som spelat hockey där..så de blev några mil extra,men de gick bra..=) sen våldsgästa vi Jonas..igår var vi på stan i Nacka forum-köpcentrum..de var väldigt bra ställe..de rekommendera jag starkt,sen vidare mot Idas mamma,fick träffa hennes söta småsyskon..sist men inte minst så var vi på ikea..och fy fan vad folk..då kände jag att de är bra att bo i Sveg ändå..köpte lite för mycket grejer så Stina fick lämna lite saker i Stockholm..men huvudsaken blommorna kom med..el hur Stina??hihi..fick även hälsa på LInda lite..=)


min inköpslista


- Svarta byxor(vero moda)

- Mössa,smycken (gina tricot)

- Vardagsrumsbord (ikea)

- Badrumsmatta (ikea)

- Ny lampa över köksbordet och i köksfönstret (ikea)


Sen var julklappspengarna slut..=(


Ikväll ska jag spela innebandy..skönt att röra på sig igen...

nu kurrar magen..


/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards